نسخه جهانی گوشی POCO M4 5G روز پنجشنبه 27 مرداد به عنوان ارزان ترین گوشی فایو جی این برند عرضه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه برای مقابله با رشوه، اختلاس و فساد در جامعه باید مسیر تبلیغ آن‌ها را ببندیم، گفت: اگر امثال طبری در وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد و برخورد با این گونه مفاسد باید جزو مطالبات ما باشد.
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد.
وزیر اسبق دفاع در برنامه حضور گفت: آقای بنی‌صدر دیدگاه و راهبرد‌هایی داشت که عمدتاً دیدگاه کلاسیک بود که دو نیروی همطراز با هم می‌جنگند و در عِده و عُده مشابه هستند و با هم هماوردی می‌کردند.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
گروهی از امدادگران ترک در حال امداد رسانی و آوار برداری از خرابه‌های بجا مانده از زلزله مهیب ترکیه، کیفی حاوی دو میلیون دلار پول نقد پیدا کردند.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سرعت و شتاب علمی ایران در جهان اولین است و این مساله بارها از زبان رهبری بیان شده.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
سردار نقدی گفت: اگر یکی از کشورهای اروپایی در ۴۰ سال گذشته شتاب پیشرفت‌های زنان ایرانی را داشتند، من به دین آن‌ها در می‌آیم.
سردار محمدرضا نقدی: خانم‌های ایرانی در مولفه امید به زندگی از رتبه ۱۴۲ دنیا در سال ۱۳۵۷ به رتبه ۴۹ صعود کرده اند یعنی ۹۳ کشور را پشت سر گذاشتند.
سردار نقدی گفت: در پزشکی قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی‌دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است.
وقتی پیمان یوسفی در حال نقد به وعده‌های آماده‌سازی کیش برای جام جهانی بود؛ از پشت صحنه به او گفتند «زیاد حرف نزن.»!
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ