یک منبع آگاه اعلام کرد گروه اپک پلاس قرار بود در ماه آگوست روزانه ۴۳.۸۵۴ میلیون بشکه نفت به بازار جهانی عرضه کند اما از این برنامه ریزی چند میلیون بشکه عقب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با عرضه خودروی ملی ترکیه به نام «توگ» به بازار داخلی، تقاضا برای خودرو‌های برقی بیش از پیش، به‌ویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به سرعت افزایش یابد.
برای دومین بار طی چند هفته اخیر با وجود تشکیل مجمع، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار نشد.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
در مجلس یازدهم، پایداری‌ها دست برتر را دارند و قالیباف نیز ناگزیر بوده در هر ۴ انتخابات هیأت رئیسه تن به سهم دهی و زدوبند با پایداری‌ها بدهد. در روز‌های اخیر هم شنیده می‌شد که پایداری‌ها به دنبال این هستند که آرای قالیباف را پایین بیاورند، اما به نظر می‌رسد با گرفتن یک سهم در نائب رئیسی و آمدن مجبتی ذوالنوری به جای علی نیکزاد؛ به ریاست قالیباف بر مجلس تن داده باشند.
ستاره ایرانی پورتو یک قدم تا کسب جایزه برترین گلزن لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی شاگردان گل‌محمدی، نشستی صمیمانه را با کارکنان و نیروهای ستادی باشگاه برگزار کرد.
جلال علی محمدی امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم را عامل عقب افتادن این تیم از کورس می داند.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار می‌شود.
یک هوادار تاتنهام که بعد از عقب افتادن 5-0 افتادن تیمش از نیوکسل با فحاشی به اسپرز ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک را ترک کرده و از خودش فیلمبرداری می‌کند مورد توجه قرار گرفته است.
استقلال همین چند هفته پیش 8 امتیاز از صدر جدول یا بهتر است، بگوییم از پرسپولیس عقب افتاده بود اما به سرعت این اختلاف را جبران کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فردا مقابل اتلتیکو در دربی مادرید می‌گوید تیمش با آمادگی خوب قدم به این بازی می‌گذارد و هواداران شاهد مسابقه‌ای تماشایی خواهند بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
درویش در مورد چرایی عقب افتادن جراحی عیسی آل کثیر و چگونگی به توافق رسیدن با او صحبت کرد.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، اعتراف کرد که عقب افتادن از آرسنال در جدول لیگ برتر آنها را ناراحت کرده است.
در دیداری که تاتنهام سه بار از لیدز یونایتد عقب افتاد، به لطف بریس بنتانکور ظرف 2 دقیقه، از سد میهمان خود گذشت.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
چهار سارق که با همدیگر دوست بودند دست به سرقت از منازل شهروندان تهرانی زدند، این سارقان مشکلات مالی از جمله عقب افتادن قسط وام ازدواج را بهانه کارشان قرار دادند.
همیشه بین نوجوان و خانواده تنش‌هایی وجود دارد، اما خانواده ایرانی به تدریج نسبت به نوجوانان مهربان‌تر و پذیراتر شده. خانواده ایرانی از یک خانواده مردسالار به خانواده مدنی و دموکراتیک تبدیل شده، در حالی که قوانین و ساختار‌های سیاسی و اجرایی کماکان مردسالارانه است. در خانواده و جامعه مدنی‌تر- نوجوانان صدای‌شان شنیده می‌شود، اما در ساختار سیاسی نه. ساختار سیاسی از جامعه و خانواده عقب افتاده است و بخشی از تنش‌ها حاصل همین عقب افتادن است.
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشاتی داریم که بعضی از اشخاص از جریان معاند از قبل در بیمارستان حضور داشتند و دنبال این بودند که اتفاقی پیش بیایید و کار خود را شروع کنند، گفت: سرعت عمل ما در نشر اخبار صادقانه در اولین لحظات خیلی تاثیرگذار بود و چه خوب میشد اگر این اتفاق می‌افتاد. عقب افتادن ما در پخش اخبار صدق باعث سردرگمی مردم شد و کسی نبود که اطمینان‌سازی کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین اظهار کرد: بحمدالله ارموز در جایگاهی قرار داریم که در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده ایم ولی نباید لحظه‌ای در این مسیر بایستیم چرا که یک لحظه ایستادن در این زمینه، عقب افتادن را به دنبال خواهد داشت.
ستاره سابق تیم ملی نوجوانان ایران که از روزهای اوج خودش فاصله گرفته، درباره شرایط خود صحبت می‌کند.
تیم اقتصادی دولت هنوز زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۱۳۷ یا همان تیر ماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده اند. اما جدول زمان بندی مراحل گذشته واریز یارانه‌ها به ما نشان می‌دهد که در طول دو فصل گذشته، دولت یارانه‌ها را در روز بیستم همان ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است.
زارع در همان تایم نخست فینال با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ