شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
سخنگوی صنعت برق گفت: از ۲۱ میلیون قبض صادره، ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
اهواز- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری سنجش تحصیلی دانش آموزان به صورت فرایندی خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور سنجش سلامت شدند.
مک پروی جدید اپل با تراشه قدرتمند M۲ اولترا و قیمت ۷۰۰۰ هزار دلار (حدود ۳۵۰ میلیون تومان)، از هفته آتی در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
زاکانی: تهران امروز با ۹.۶ میلیون جمعیت ساکن، یک میلیون مسکن کم دارد،۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال شهر داریم که برای سوداگری در بازار مسکن است.
توسلی گفت: چطور می‌شود قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون برسد؛ این قیمت چگونه تعیین می‌شود و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص « بسته جدید کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری به اوکراین» از سوی واشنگتن خبر داد.
بررسی بازار اجاره مسکن در تهران حاکی از آن است که رهن یک واحد ۱۷۰ متری در چیذر ۳.۵ میلیارد و رهن آپارتمان ۸۵ متری در فرهنگسرای خاتم ۳۵۰ میلیون تومان است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات کشاورزی به کشور چین به ۳۵۰ میلیون دلار رسیده یعنی نسبت به ۴ سال قبل، پنج برابر افزایش یافته است.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
بازار اجاره بهای مسکن در آخرین روز از دومین هفته آخرین ماه پاییز قیمت اجاره بها در مرکز شهر متغییر بوده است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با بهره‌برداری از دو مجتمع جدید ذخیره‌سازی، ظرفیت نگهداری روغن خام نباتی کشور به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن می رسد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.
چین نخستین برنامه اجرایی مخصوص واقعیت مجازی خود را منتشر کرد. این کشور تصمیم دارد تا ۲۰۲۶ میلادی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه با ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد یوان(۴۸.۲۰ میلیارد دلار) را صادر کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ میلیون واحد انواع ارز خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد نموده اند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با هوشیاری ماموران مبارزه با قاچاق انتظامی شهرستان کشف شد.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تشریح علل نوسانات نرخ طلا و سکه طی روزهای گذشته، گفت: حباب سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان بزرگ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ