بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همدان- همدان به عنوان آخرین استان در طرح نهضت مسکن درحالی این وضعیت را به دوش می کشد که مستاجران جوان همدانی سال ها است که به مسکن ملی چشم دوخته اند و جوابی نگرفته اند.
افزایش بی‌حساب‌وکتاب اجاره‌بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت‌ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم‌انتظار تحقق وعده دولت و خانه‌دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به جای مراجعه به مشاورین املاک دنبال توافق با صاحبخانه ها هستند و اغلب بعد از توافق پشت اجاره نامه توافقات خود را می نویسند.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
پایتخت سالانه حدود ۴ تا ۵ درصد حاشیه نشین دارد؛ افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است تا مستاجران چاره ای جز ترک کلانشهر تهران نداشته باشند.
مسکن به یکی از دغدغه های اصلی مردم این روزها تبدیل شده است و مستاجران نگران از آینده و وضعیت بازار مسکن در مناطق مخلف به دنبال خانه مناسب می گردند.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال توافق به صاحبخانه های خود هستند زیرا در شرایط گرانی اجار بها امکان جایه جایی به سختی صورت خواهد گرفت.
همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و در این مدت مستاجران در همه شهرهای کشور همواره اضطراب انعقاد قرارداد جدید اجاره‌بهای خود را دارند.‌
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
سایت های خرید و فروش مسکن یکی از دلایل افزایش قیمت در این مدت بوده است و شاید با حذف قیمت ها از این سایت ها کمی از جو روانی این بازار کم شود.
بررسی میدانی در محله بازار و 15 خرداد نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
سایت های خرید و فروش مسکن یکی از دلایل افزایش قیمت در این مدت بوده است و شاید با حذف قیمت ها از این سایت ها کمی از جو روانی این بازار کم شود.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال خانه هایی هستند که با بودجه خود همخوانی داشته باشد و از سوی دیگر مردم خانه های خود را نمی فروشند که یک وقت مستاجر نشوند.
در هفته گذشته ایرلاین ها تقاضاس افزایش 100 درصدی قیمت هواپیما را دادند و از سوی دیگر در بخش مسکن نیز کوچ مستاجران به مناطق پایین تر را شاهد بوده ایم.
صاحبخانه ها براساس پول مورد نیاز ملک را در سایت های خرید و فروش قرار می دهند و بعداز اینکه با مشتریان به توافق می رسند به مشاوران املاک برای ثبت قرارداد مراجعه می کنند.
هنوز فصل جابه‌جایی اقشار اجاره‌نشین آغاز نشده و تقریبا از اوایل خردادماه جابه‌جایی‌ها شروع می‌شود اما با توجه به نوسانات اقتصادی و توان مالی مستاجران، این انتظار از مالکان وجود دارد که در انعقاد قراردادهای جدید شرایط خوش‌نشین‌ها را درک کنند.
شریف با اشاره به آغاز روند مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سایر کشور‌ها اعلام کرد: جریان مهاجرت معکوس ۲ میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در حال شکل‌گیری است. البته صهیونیست‌ها به دنبال مخفی‌کردن این جریان هستند، اما علت اصلی مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی عدم امکان تصور آینده برای این مهاجران است.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
مشهد ـ نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال براندازی این نظام هستند زیرا در صورت فراگیرشدن اندیشه استکبارستیز انقلاب، هیچ استکبارگری نمی تواند سرپا بماند.
سرهنگ «نادر مرادی» گفت: «طی چند سال اخیر علی‌رغم برخورد‌های سفت و سخت پلیس با اتوبار‌های جعلی متاسفانه آمار این اتو بار‌ها به طور قارچ گونه‌ای در حال افزایش است. برخی از افراد با خرید یا اجاره یک دستگاه کامیونت و استفاده از کارگران روزمزد اقدام به جابه جایی اسباب منزل می‌کنند.»
رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ