بهروز یاری که میهمان ویژه برنامه کشتی شبکه ورزش بود، پس از دیدار گراس آمریکایی و حریف ژاپنی‌اش گفت: این آمریکایی احتمالا برای شاه عبدالعظیم آمریکا بوده!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور قبل از دیدار برابر پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه شد.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.
صحبت های مهدی طارمی پس از قهرمانی در مسابقات کافا را در این ویدیو مشاهده می کنید
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
هوشنگ نصیرزاده در مورد راه های کنترل قیمت های نجومی بازیکنان در لیگ صحبت کرد.
دو جوانی که مرحوم حمیدرضا الداغی را با ضربات چاقو به‌شهادت رساندند دارای سابقه کیفری هستند./ دانشجو
صحبت‌های گزارشگر بازی سپاهان - ملوان در قبال نحوه بازی تیم میهمان در نوع خود عجیب بود.
حجت الاسلام ناصر رفیعی، واعظ معروف در سخنانی به وضعیت حجاب در ایران اعتراض کرد.
انتشار بخشی از صحبت‌های مازیار لرستانی درباره ازدواج و تبریک پدرش در روز مرد به او قبل از فوتش در حاشیه حضورش در یک برنامه اینترنتی با اجرای کمال تبریزی، کارگردان معروف در فضای مجازی فراگیر شده است.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
اظهارات فرزند مهاجم سفارت جمهوری آذربایجان را در این ویدئو ببینید.
سروش رفیعی درخصوص توهین به علی دایی در صداوسیما واکنش داد و گفت: صحبت های هر آدمی ارزش واکنش نشان دادن را ندارد.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
جواد خیابانی در شبکه ورزش صحبت‌های جالب و عجیبی درباره مادران کرد.
بخشی از صحبت‌های رحمان عموزاد و کامران قاسم پور در کنفرانس خبری پیش از آغاز جام جهانی کشتی آزاد آمریکا را ببینید.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
کمیل قاسمی پس از ۱۰ سال مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را دریافت کرد.
ویدئویی از انگلیسی صحبت کردن مردی که در مسیر قله دماوند قاطر اجاره می دهد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ