بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران با اشاره به گسترش روغن موتور تقلبی، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت روغن موتور، سودجویان به صورت حرفه ای روغن موتور تقلبی را در قوطی های برندهای معتبر وارد می کنند.
آیت الله نوری همدانی : خدمت‌رسانی و اقدامات در این زمینه در زندگی و سفره مردم نمایان باشد. متاسفانه گرانی مسکن و بالا بودن اجاره بها یکی از دغدغه های مردم شده است باید متولیان مسکن هر چه سریع‌تر تصمیم و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مسکن و مسائل پیرامون آن داشته باشند.
بهترین ماشین های لوکس دنیا قیمت بالایی داره و فقط قشر خاصی توانایی خرید اون‌ها رو دارن. اما امروزه با رواج صنعت اجاره خودرو همه می‌تونن حتی برای مدت کوتاهی بهترین ماشین لوکس دنیا رو داشته باشن و از رانندگی با پیشرفته‌ترین و لاکچری‌ترین خودروهای دنیا لذت ببرن.
کاشمر ـ رئیس اتاق کاشمر گفت: ارگان‌هایی که دارای زمین و املاک هستند به نام حفاظت از حقوق مردم اجاره‌های بالایی برای املاک خود تعیین می‌کنند و این امر تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارد.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
بررسی های میدانی نشان می دهد اگرچه در تهران قیمت رهن و اجاره بالا رفته است اما هم اکنون می تواند با داشتن ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در کلان شهر تهران خانه رهن کرد.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت های بالای هفته های آخر لیگ برتر بر برابری همه شرایط و جزئیات برای برگزاری تمامی مسابقات در این هفته ها تاکید کرد.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد بیشتر صاحب خانه ها دنبال اجاره بها هستند.
یوسفی گفت: از دیگر راهکارها کاهش مالیات و معافیت های مالیاتی برای مالکانی است که در به بازار اجاره کمک می‌کنند و با مستاجران قرارداد بلند مدت و بالای یک ساله منعقد می‌کنند.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فرمانیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
پروژه ریلی رشت –کاسپین -انزلی به عنوان آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
ماجرای اجاره‌های دلاری در تهران پدیده جدیدی نیست و شروع آن مربوط به اجاره خانه به مشتریان خارجی بوده است که به مرور این مشتریان خارجی به ایرانی تبدیل شدند.
وزیر امور خارجه سوریه به تاثیر تحریم های یکجانبه که پیامدهای این بلای طبیعی را افزایش می دهد، اشاره کرد.
بازگشت به رده های بالای جدول و دفاع از عنوان قهرمانی وظایفی است که هافبک نساجی به آن ها اشاره می کند.
صالحی با اشاره به فرصت های توسعه یافتگی صنعت پتروشیمی بیان کرد: در بحث پتروشیمی هر چقدر صنایع پایین دستی را با فرمول پیچیدگی بیشتر در تولید محصولات را توسعه دهیم، شاید نقدشوندگی مثل بالادستی نباشد ولی از طرفی منجر به کسب بازارهای جدید خواهد شد و ارزش افزوده و ارز آوری بالایی نیز نصیب صنعت پتروشیمی و کشور خواهد شد .
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی افزایش تعداد داروخانه‌ها، بالا رفتن شدید تورم، کمبود اقلام دارویی، افزایش مالیات، اجاره‌های سنگین واحد‌های تجاری، افزایش هزینه قبوض برق و... را از عوامل ورشکستگی داروخانه‌ها برشمرد و بیان کرد: زمانی که این موارد را کنار هم بگذارید، نتیجه‌اش فشار سنگین به داروخانه است و آن واحد را با مشکلات اقتصادی روبه‌رو می‌کند. علاوه بر این موضوعات، تعداد مراجعان هم کاهش یافته است.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به انتخاب های مناسب در لیست ملی پوشان گفت: کاریزمای بالای شخصیت کی روش خودنمایی کرد.
اجاره ساعتی خانه های مبله برای سرقت
دقایقی قبل، یک ساختمان ۱۰ طبقه‌ در آبادان فروریخت و همگان را شوک زده کرد؛ ریزشی که علت آن مشخص نیست اما افزون بر خسارات زیاد مالی، آسیب های جانی هم در پی داشته که هنوز ابعاد دقیق آن مشخص نیست. رویدادی عجیب که حواشی‌ای نیز در پی داشته و به مرور اطلاعات تکمیلی در خصوص آن منتشر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ