معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از رصد آسیب های اجتماعی در ۸۰۰ محله در سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان1" خبر داد. همه آنچه درباره این نماد باید بدانید در این مطلب بخوانید.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال حجم انتقال گاز به ۲۸۰ میلیارد مترمکعب برسد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تحقق راهبرد سال جاری با تصمیم و عزم جدی بخش خصوصی انجام می‌شود.
مجری خط ۳ مترو تهران درباره برنامه های سال جاری این خط توضیحاتی ارائه داد.
مسابقات جهانی FEI CHALLENGE ۲۰۲۳ جایزه بزرگ متالوکس پس از سه روز رقابت در تهران به پایان رسید.
مسابقات جهانی FEI CHALLENGE ۲۰۲۳ جایزه بزرگ متالوکس پس از سه روز رقابت در تهران به پایان رسید.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
شهردار تهران گفت: میزان بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران ۵۱ همت بود که تا امروز شاهد تحقق ۱۳۰ درصدی آن هستیم.
رئیس کل گمرک ایران گفت: درآمدهای ارزی کشور از محل صادرات غیرنفتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۲ و ۲۲ صدم درصدی داشته است.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
تهران- رئیس ستاد دهه فجر استان تهران از برگزاری مراسم ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می کند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۲۸۹ ناشر، متعلق به ۳۱ میلیون و ۹۵ هزار سهامدار در پایان ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
مسابقات لیگ هاکی روی یخ کشور دی ماه و بهمن ماه امسال در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تا هفته ابتدایی آذر ماه، ۲۳۲ ناشر از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی پرداخت کردند.
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱۸ فلسطینی در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امسال سهم مالیات در بودجه دولت به ۴۹ درصد رسید.
سخنگوی صنعت آب گفت: در حال حاضر شهر و استان خاصی وجود ندارد که بتوان آن را دچار تنش آبی قلمداد کرد وجود ندارد.
سمنان- مسئولان بهزیستی می گویند در سال جاری نزدیک به ۸۰۰ نفر با اورژانس اجتماعی سمنان تماس گرفتند و این نشان می دهد که مردم اهمیت ورود کارشناسانه به آسیب های اجتماعی را دریافته‌اند.
خرید تضمینی گندم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۱ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ