عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
با توجه به نرسیدن تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون کشتی به وزارت ورزش احتمال تعویق انتخابات این فدراسیون وجود دارد.
برگزاری انتخابات سوم تیرماه فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
برگزاری انتخابات سوم تیرماه فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
انتخابات شوراهای شهر لبنان برای بار دوم به دلیل موانع فنی و لجستیکی به تعویق افتاد.
تعویق عجیب انتخابات کاراته بخاطر نیامدن تاییدیه نظارتی!
بنا به اعلام یک رسانه چاپ ترکیه، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را تغییر دهد.
انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری با تعویق مواجه شد.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
بازی تعویق مجدد در شب انتخابات کمیته المپیک!
افرادی که دارای پرونده‌های قضایی در جریان هستند و به‌طور رسمی متهم شده‌اند یا اقدامات قضایی موقت علیه آنها آغاز شده، دارای شرایط لازم برای تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات نیستند
نقشه تعویق انتخابات فوتبال هم خنثی شد
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در موعد از پیش تعیین شده یعنی 8 شهریور برگزار می شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
انتخابات کمیته المپیک و واکنش صالحی‌امیری به تعویق و ثبت‌نام خودش
معاون پیشین توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به هر دلیلی خساراتی را به دنبال خواهد داشت.
دولت با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کشتی آرای یادآور شد: کاهش قیمت سکه و طلا باعث شد تا امروز شاهد افت حباب سکه باشیم. به گونه ای که دیروز هر قطعه سکه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارای حباب بود ولی امروز حباب سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
بانک رفاه کارگران در خرداد ماه سال جاری بیش از ۹,۲۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
با وجود مهلت یک هفته‌ای رئیس جمهور به سازمان برنامه به منظور صدور تضمین‌نامه نرخ سود تسهیلات مسکن روستایی، پس از گذشت 60 روز هنوز این سازمان تضمین‌نامه‌ای صادر نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ