پس از لغو شبانه انتخابات فدراسیون توسط دبیرکل، هیات رئیسه فدراسیون در نشستی اضطراری به برگزاری مجمع انتخاباتی طبق برنامه دستور داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردن «تنفس»!
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردند «تنفس»!
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ در حالی با حدود یک ساعت تأخیر آغاز شد که نمایندگان رسانه‌ها اجازه ورود به آن را ندارند.
در حالی که 41 عضو در مجمع کشتی حضور داشتند اما آرای مأخوذه در انتخابات این فدراسیون، 38 رأی بود.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
با اعلام فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.
با اعلام فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
پیش از آغاز مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی، یعقوبیان رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و با حضور وزیر ورزش آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شود.
قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
شیراز – قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزاری مجمع فوق العاده  و انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.
رییس فدراسیون فوتبال اولین سفر استانی خود را بعد از موفقیت در انتخابات انجام داد و به مازندران رفت.
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
فدراسيون فوتبال لغو مجمع عمومی انتخاباتی مورخ 8 شهریور ماه 1401 را اعلام می نماید.
آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک از ساعت 15 به ساعت 14 روز یک‌شنبه 6 شهریور ماه تغییر یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ