سخنگوی دولت گفت: باید تدابیری اندیشیده شود و مدیران آن‌ها (واتس آپ و اینستاگرام) خود را به قواعد حقوقی ملزم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت عراق توضیحاتی را پیرامون مسائل مرزی میان این کشور و کویت ارائه کرد و هدف از شایعه‌پراکنی‌ها در این‌باره را باج‌گیری و اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: افراد در ارتباط با اخلال‌گری در بازار ارز فردایی در برخی از استان های کشور دستگیر شدند و پرونده این افراد در دادسرای حوزه قضایی در حال رسیدگی است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در خصوص فعالیت برخی پلتفرم‌ها، در چارچوب قوانین بین المللی حمایت می‌کنیم.
توضیجات بهادری جهرمی سخنگوی دولت را در خصوص افزایش قیمت اجاره بها و مسکن را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی ارزی امروز مجلس با چند تن از دولتمردان ارائه کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به کسری بودجه‌ای که دولت گذشته با آن مواجه بود، رشد اقتصادی پایین، صادرات حداقلی و درآمد مالی پایین بوده است و از طرفی خلق پول صورت می‌گرفت؛ ماهی ۲۷ میلیارد تومان هزینه وجود داشت اما پول نداشتیم.
در این فیلم توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درخصوص علل کمبود دارو در کشور را مشاهده می‌نمایید.
محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
محمود صادقی نماینده مجلس دهم درباره تحصیلات علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره نشست این کمیسیون با حضور وزرای دولت برای برنامه‌ریزی جام جهانی قطر ارائه کرد.
سخنگوی دولت در دیدار با جوانان زنجانی به ارائه توضیحاتی درباره سخنانش در مورد علی کریمی پرداخت.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور به محض اطلاع از فوت مهسا امینی دستور پیگیری موضوع را دادند.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
سخنگوی دولت درباره نحوه درمان وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: تمامی مراکزی که خدمات ناباروری به مردم ارائه می کنند مکلف هستند که با بیمه های پایه قرارداد ببندند و در صورتی که از این کار امتناع کنند، مجوز فعالیتشان تمدید نخواهد شد.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ