برناردو سیلوا گل دوم سیتی را روی اشتباه ویرانگر اوپامکانو به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
آندره اونانا امروز در جریان بازی دوستانه برابر لانس بدترین گل ممکن را دریافت کرد و از وسط زمین دروازه‌اش باز شد.
لایکا، اولین موجود زنده‌ای بود که در ۳ نوامبر ۱۹۵۷ روی ماهواره مصنوعی شوروی اسپوتنیک ۲ به مدار زمین پرتاب شد. همیشه می‌دانستند که این سگ از ماموریت جان سالم به در نمی‌برد، اما سرنوشت واقعی او برای دهه‌ها به اشتباه معرفی می‌شد.
دونده حرفه‌ای اهل اتیوپی در مسافت‌های طولانی چند متر قبل از خط پایان مسابقه بزرگ آتلانتا مرتکب اشتباه عجیبی شد و نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
ماکارونی از غذاهای پرطرفداری است که طرز تهیه آن خیلی راحت می‌باشد اما برخی از خانم‌ها اشتباهاتی را هنگام پخت ماکارانی انجام می‌دهند که در طعم آن موثر است.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قوه‌ی قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.
هوادار اینتر میامی برای تماشای لیونل مسی 1200 مایل سفر کرد اما تنها شاهد شکست تیمش بود.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، بالاخره مدال قهرمانی‌اش در جام حذفی انگلیس را دریافت کرد.
سرنوشت دختر درس‌خوان و ساده خانواده تغییر کرده بود و مهشید دیگر نمی‌توانست درس بخواند و صبح و شب به اشتباهی که انجام داده بود فکر می‌کرد و کابوس‌های شبانه دیگر امانش را بریده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است و اگر یک روز پدرش به اشتباهاتی که دخترش کرده آگاه شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
یحیی گل‌محمدی با آوردن سروش رفیعی به زمین مسابقه، جریان بازی را به نفع پرسپولیس عوض کرد.
«در واقع نوعی جنگ ترکیبیِ مدیریت شده علیه ایران راهبری خواهد شد تا از این طریق به نوعی آنچه پیشتر اسرائیل علیه ایران دنبال می‌کرد یعنی راهبرد "مرگ با هزاران ضربه چاقو"، به زعم غرب و متحدان منطقه‌ای‌اش محقق شود. از این رو، همانطور که مشخص است، من اساسا برجام را توافقی "مُرده" می‌دانم که دیگر نباید امیدی به احیای آن داشت و هرگونه سرمایه گذاری روی آن اشتباه است.»
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ