مقامات ارمنستان و جمهوری آذربایجان هر یک درخواست هایی را از طرف مقابل مطرح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل قبل فولاد به دلیل مشکل قلبی خود نتوانسته تاکنون تاییدیه ایفمارک را برای حضور در لیگ بیست و سوم بگیرد.
خطیب نماز عید قربان گفت: به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبرهای پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت:به آمریکا و اروپا می‌گویم، سرنوشت محتوم همه مخالفینی که شما برای ملت ایران درست می‌کنید شکست است.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
شاگردان حسین عبدی در دیدار مقابل تیم نوجوانان قطر متوقف شدند.
حذف یک سهمیه بزرگسالان و دو سهمیه زیر ۲۵ ساله، یکی از مهم‌ترین تغییرات نقل و انتقالات تابستانی است.
هم‌گروهی با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در گروه C، قرعه‌ای بود که برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده بود.
پیام محبی، رئیس بیمارستان‌های دامپزشکی تهران سه احتمال درباره بارداری «ایران» را مورد بررسی قرار داده است.
مظفرالدین شاه هر ۲خودرو را با قطار و کشتی از روسیه و دریای خزر به انزلی آورد. سپس از انزلی با راننده به سمت دارالخلافه قاجار حرکت کرد، اما جاده‌های کشور که خاکی و پر از چاله بود، باعث شد یکی از خودرو‌ها در بین راه خراب و هرگز به تهران نرسد. اما دومی پایش به پایتخت رسید و، چون دود می‌کرد، «کالسکه دودی» و «کالسکه آتشی» نام گرفت.
در یکی دیگر از بازی های پلی آوت لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه در برابر مس رفسنجان قرار می‌گیرد.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین در سومین نشست فصلی این انجمن گفت: «سرنوشت برجام هرچه باشد، باید روند همکاری ایران و چین در مسیر پیشرفت خود ادامه یابد و کار با چین باید به‌عنوان یک سیاست دائم دنبال شود.»
سفیر اسبق ایران در فرانسه می‌گوید: سیاست همسایگی ما چه در ارتباط با شورای همکاری با خلیج فارس و چه در خصوص روابط با عربستان و ترکیه، هیچکدام آنچه را که می‌بایست به عنوان یک دستاورد بزرگ در روابط تنظیم می‌شد را نشان نداده است. بر این اساس همچنان در تدارک این هستیم که یک راهی پیدا کنیم تا با کشور‌های منطقه تنها صحبت کنیم، دیگر پیشرفت روابط که به کنار.
بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشورهای دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
اگر استرالیا و کره‌جنوبی در دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیروز شوند، ایران به رتبه چهارمی آسیا سقوط می کند.
«در واقع نوعی جنگ ترکیبیِ مدیریت شده علیه ایران راهبری خواهد شد تا از این طریق به نوعی آنچه پیشتر اسرائیل علیه ایران دنبال می‌کرد یعنی راهبرد "مرگ با هزاران ضربه چاقو"، به زعم غرب و متحدان منطقه‌ای‌اش محقق شود. از این رو، همانطور که مشخص است، من اساسا برجام را توافقی "مُرده" می‌دانم که دیگر نباید امیدی به احیای آن داشت و هرگونه سرمایه گذاری روی آن اشتباه است.»
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
اخراج دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ولز مقابل ایران تاثیر زیادی در نتیجه این مسابقه داشت.
مصدومیت دروازه‌بان اول تیم، چالشی بود که کارلوس کی‌روش پیش از این هم در تیم ملی مصر تجربه کرده بود.
تیم ملی ایران طی بازی‌های خود در دوره‌های مختلف جام جهانی، هفت گل زده در کارنامه خود ثبت کرد که مهم‌ترین و پر امتیاز‌ترین آن جزو عجیب‌ترین‌ها بود
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
احسان حاج صفی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک آتن شب تلخی را در دیدار مقابل پاناتینایکوس تجربه کرد.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودروسازی ایران ۲۵ ساله است، گفت: در صورت امضای برجام می‌توانیم با کمک شرکای اروپایی به این صنعت کمک کنیم و در غیر این صورت یک سناریو داخلی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ