رئیس پلیس راهور ناجا در ملاقات مردمی مرکز ۱۹۷ پیگیر مشکلات مردم شد و برای برخی از آنها دستور رسیدگی فوری داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
روزنامه بیلد آلمان خبر داد که سردار آزمون با میلان به توافق رسید و حالا منتظر توافق روسونری با بایرلورکوزن است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق گفت: زمانی کە گروە تروریستی داعش برای اربیل و اقلیم کردستان خطر آفرین شد ، حاج قاسم یک هواپیما پر از دوشکا، گلولە آرپیجی و فشنگ برای پیشمرگ های کرد ارسال کرد.
سردار آزمون عکسی از خود در کنار پاتریک شیک را منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو در حال ریکاوری از مصدومیت هستند.
به گفته سردار هادیانفر رانندگان قانونمند سفیر های توسعه نظم و انضباط ترافیک و کاهش تصادفات در کشور هستند.
سردار آزمون این روزها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
سردار هادیان فررئیس پلیس راهور فراجا گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ امشب ممنوع خواهد شد.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
سردار هادیانفر گفت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند، قطعاً می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل سازند.
سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور گفت: پهپادها برای استان هایی که مسیر طولانی دارند، استفاده می‌شود مانند استان فارس و کرمان که پَهناور هستند.
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در عید نوروز جریمه‌های رانندگی افزایش پیدا می‌کند یا خیر؟ اظهار کرد: افزایش جریمه‌های رانندگی در اختیار هیات وزیران است اگر تصمیم به ابلاغ گرفتند، ما مکلف به اجرا هستیم.
سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور کشور گفت: از هموطنان عزیز خواهش میکنیم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور گفت: از این پس موتورسواران می‌توانند یک روزه گواهینامه اخذ کنند.
سردار هادیانفر گفت: از تاریخ ١٣ الی ٢٠ مهر مالکان یا نمایندگان وسایل نقلیه توقیفی که به علت شکایت دارای خلافی بیش از ١٠ میلیون ریال و تا سقف ١٠٠ میلیون ریال هستند، می‌توانند به پلیس +١٠ مراجعه کنند.
سردار سیدکمال هادیانفر اظهار کرد: تمام معابر کشور در مرز‌های اربعینی به صورت رفت و برگشت در وضعیت مناسبی قرار دارند و هیچ انسداد خاص و مشکلی در محور‌ها نداریم.
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور، آخرین وضعیت جاده‌های غربی کشور را تشریح کرد.
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور از مرز مهران گزارش داد: تاکنون ۱ میلیون ۴۸۰ هزار تردد ثبت شده است.
سردار هادیانفر از آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های غربی کشور خبر داد.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور گفت: ما سالیانه در تصادفات ۳۰۰ هزار مجروح داریم که از این تعدد ۱۵ تا ۲۰ درصدشان معلول می‌شوند.
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور از برخی مراکز معاینه فنی انتقاد کرد و گفت: در اطراف تهران با سیخ کباب از خودروها تست چهار گاز می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ