سردار هادیانفر گفت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند، قطعاً می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل سازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.
چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
ایران در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال نشد.
ایران در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال نشد.
شمشیربازی ایران در بخش تیمی مسابقات سابر مسکو به مدال نرسید.
ملى پوش دسته ٩٦ كيلوگرم وزنه بردارى ايران با ركوردهايى پايين تر از حد انتظار در رده هفتم آسيا قرار گرفت.
روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در حالی به پایان رسید که هیچ فرد جدیدی برای ثبت‌نام نیامد.
بارسلونا 287 روز است که در لالیگا از هیچ تیمی در نوکمپ و در جریان بازی گلی دریافت نکرده است.
هنگامی که عطر سی‌کی وان (CK One) کلوین کلاین در سال ۱۹۹۰ به بازار عرضه شد، در صنعت عطر انقلابی به وقوع پیوست. این عطر نه تنها رایحه نت‌های آناناس، نارنگی، ترنج، هل، لیمو و پاپایا را داشت، بلکه یکی از اولین عطر‌های بدون‌جنسیتی بود که محبوب شد و راه را برای ساخت عطر‌های تک‌جنسیتی دیگر هموار کرد.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در روز توقف تعقیب کنندگان خود در جدول رده بندی لیگ دسته اول، فاصله خود را با نزدیکترین رقیب به ۱۰ امتیاز افزایش داد.
از دیروز تا امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲ نفر از آنها بستری شدند.
معاملات بازار متشکل ارز ایران در ۷ روز هفته صورت خواهد گرفت.
ملی پوشان شطرنج ایران در روز دوم مسابقات سریع قهرمانی جهان رو در روی حریفان خود قرار گرفتند.
همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۵۹ نفر ماند.
روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
اصفهان- مردم اصفهان در هفت ماه نخست سال جاری بدون یک روز هوای پاک، ۹۴ روز هوای آلوده نفس کشیدند.
پس از فاجعه متروپل فضای شهر آبادان تحت تأثیر قرار گرفت و مردم از وضعیت فعلی گلایه‌مند هستند. شهردار در هر شهر کلیددار شهر است و اکنون می‌توان اینگونه قلمداد کرد که کشتی شهر آبادان روی عرشه خود کشتی ندارد.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
اعتراض به داوری در لیگ برتر و یا به طور کل در فوتبال ایران پدیده مرسومی است و می شود گفت تبدیل به بدعت و یا اپیدمی شده است.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه زائران اربعین با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ