سردار آزمون عکسی از خود در کنار پاتریک شیک را منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو در حال ریکاوری از مصدومیت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون در بایرلورکوزن رقیب سرسختی به نام پاتریک شیک دارد
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
باشگاه النصر برای جذب موسی دیابی، پیشنهادی به مبلغ 45 میلیون دلار به بایرلورکوزن ارائه داد.
سردار آزمون این روز‌ها تعطیلات خود را در کنار خواننده معروف سپری می‌کند.
امیر قلعه‌نویی برای دیدار با قرقیزستان از زوج مهدی طارمی و رضا اسدی در خط حمله استفاده می‌کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در اینستاگرامش به جدایی کریم بنزما از رئال مادرید واکنش نشان داد و پیامی سرشار از احساسات را خطاب به او پست کرد.
سردار آزمون به همراه آرمین زارعی، خواننده مشهور کشورمان ساعاتی را در دبی کنار یکدیگر سپری کردند.
خبرهایی که از گوشه و کنار دولت به گوش می رسد حکایت از این دارد که رییس جمهور قصد دارد ظرف دو هفته آینده گزینه های پیشنهادی خود را برای وزارتخانه هایی که بوسیله سرپرست اداره می شوند به مجلس معرفی کند.
بررسی محاکمه نخست وزیر سابق عراق به اتهام دست داشتن در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در کنار اهمیت سفر رئیس جمهور ایران از موضوعاتی است که روزنامه‌های عربی به آن پرداخته‌اند.
سردار آزمون از یکی از هنرپیشه‌های ایرانی برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن از ابتدا مقابل فرنس واروش مجارستان به میدان می‌رود.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
حاج قاسم پسرش بیمار شده بود و باید بین ماندن در کنار فرزند و ماموریت یکی را انتخاب می‌کرد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است، افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد.
مهدی طارمی درغیاب سردار آزمون یکبار دیگر در پست وینگر چپ به کار گرفته شده است.
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی که سابقه درخشش در بوندس‌لیگا را نیز دارد شب گذشته از نزدیک بازی بایرلورکوزن را در ورزشگاه خانگی این تیم تماشا کرد.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سردار همدانی عزیز، در کنار سردار دل‌ها سلیمانی، هماره عزت آفرید و در ایران و منطقه تولید قدرت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ