سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور گفت: از این پس موتورسواران می‌توانند یک روزه گواهینامه اخذ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم پرسپولیس چهارمین بازی دوستانه خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین فردای تیمش را تعطیل کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین فردای تیمش را تعطیل کرد.
یحیی گل محمدی تصمیم به تعطیلی تمرین امروز تیمش گرفت.
اعضای تیم استقلال از روز دوشنبه تمرینات خود را برای مسابقه با هوادار شروع می‌کنند.
اعضای تیم استقلال از روز دوشنبه تمرینات خود را برای مسابقه با هوادار شروع می‌کنند.
اعضای تیم استقلال روز چهارشنبه استراحت خواهند کرد و تمرینات را از پنجشنبه استارت می‌زنند.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور از صبح امروز با حضور مسئولان مختلف کشور به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان گروه های جهادی برگزار شد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور یک روزه شناسنامه‌های جدید در میز خدمت این سازمان طی ایام دهه فجر خبر داد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
کاروان تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا، سفری یک روزه خواهد داشت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و سفرهای یک روزه را برای دانش آموزان برگزار می‌کنیم.
رئیس پلیس راهور: دوره آزمایشی گواهینامه آسان، در مناطقی از تهران درحال اجراست. در این دوره امتحان آیین‌نامه حذف شده و هزینه‌ها را ۶۰ درصد کاهش دادیم. می‌خواهیم فردی که صبح می‌آید درصورت قبولی، تا غروب گواهینامه‌اش صادر شود. شرط شرکت در این آزمون این است که فرد مالک موتورسیکلتِ دارای پلاک باشد.
تربت حیدریه ـ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در سومین سفر کاری خود طی یکسال گذشته امروز به تربت‌حیدریه سفر می‌کند.
خرم‌آباد- وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به لرستان با معلمان دیدار کرد.
با تصمیم سرمربی تیم ملی مراکش، بازیکنان این تیم روز گذشته را با اعضای خانواده خود سپری کردند.
قرار است با حمایت مجلس شورای اسلامی تعداد پروازها به قطر افزایش پیدا کند.
سفر یکروزه تماشاگران ایرانی از کیش به دوحه هم هوا شد!
با صلاحدید ریکاردو ساپینتو تمرین امروز استقلال تعطیل شد و شاگردان این مربی تمرینات جدی به منظور رویارویی با ذوب آهن را از فردا آغاز خواهند کرد.
مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
سرمربی استقلال به احتمال فراوان فردا را به بازیکنان ملی‌پوش خود استراحت خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ