امیر علی اکبری فایتر هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) کشورمان، جمعه ۴ شهریور پس از ۱۱ ماه دوباره به قفس باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فایتر ایرانی گفت: اگر علی اکبری میخواهد ثابت کند که حریفان قبلی با زد و بند برایش چیده نشده اند، ماه آینده بدون اینکه بهانه ای سرهم کند، ابتدا باید مقابل فایتر کره ای که شکست خورده بود مبارزه کند و بعد از آن مقابل "آناتولی مالیخین" وارد رینگ شود!
امیر علی‌اکبری در یکی از مهمترین مبارزه‌های خود در سازمان وان چمپیونشیپ ۲۴ تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می‌گیرد.
امیر علی اکبری در یکی از مهمترین مبارزه های خود در سازمان وان چمپیون شیپ 24 تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می گیرد.
جدال بدون دغدغه امیرعلی اکبری فایتر کشورمان با نماینده کشور کانادا ۲۴ تیرماه سال جاری در بانکوک برگزار خواهد شد.
امیرعلی اکبری فایتر ایرانی روز 24 تیرماه به مصاف حریف کانادایی خود می‌رود.
«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.
رزمی‌کار ایرانی در پایان مبارزه‌ای دشوار و تماشایی برابر نماینده روسیه به برتری رسید و کمربند قهرمانی سازمان "کلیزه" را از آن خود کرد.
«کوین لی» رزمی کار و فایتر هنرهای رزمی ترکیبی (UFC) در آمریکا، از اینکه به دین مبین اسلام مشرف شده، ابراز خرسندی کرد.
از نگاه سایت گلوبال فایر پاور، ارتش ایران در خاورمیانه قدرت سوم و در جهان هفدهم است.
فایتر کشورمان پس از دومین برد در چمپیونشیپ گفت: با توجه به تجربه زیاد فایتر فیلیپینی به خوبی با استکی او را آنالیز کرده بودیم.
مبارزه آسان امیرعلی اکبری فایتر ایرانی حاضر در مسابقات MMA سازمان وان چمپیون شیپ قرار است 12 آذرماه با براندون ورا فیلیپینی در سنگاپور برگزار شود.
در سومین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، محمدمهدی رستمیان نماینده زیر 21 سال کشورمان به مدال نقره استایل فایت دست یافت. 
فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند. مبارزه برای هالک ایرانی فعلا ممنوع است!
فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
امیر علی‌اکبری فایتر ایرانی دنیای MMA برای جدی‌ترین مبارزه‌اش در رقابت‌های وان چمپیون‌شیپ آماده می‌شود.
امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان "وان چمپیونشیپ" مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آن‌ها صحبت کرد.
تمام برنامه‌ام این بود که در حملات این حریف به او مشت بزنم تا سر و گردنش پاییین بیاید. خدا رو شکر در جریان بازی صبر کردم و پس از حملات رقیب تاکتیک مد نظر را پیاده کردم و نتیجه هم گرفتیم.
امیر علی اکبری توانست در قفس رقیب ایتالیایی و سرسخت خود را ناک اوت کرده و به ریل پیروزی بازگردد.
امیر علی‌اکبری در سومین مبارزه خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» از سد حریف ایتالیایی خود گذشت.
امیر علی اکبری مبارز حرفه‌ای رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در یک نبرد خونین مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی مقتدرانه به پیروزی رسید.
امیر علی اکبری فایتر کشورمان روز جمعه 4 شهریورماه پس از 11 ماه دوباره به قفس باز خواهد گشت.
هر چه خاطره بد از رینگ در این چند وقت گذشته دارید را فراموش کنید؛ فقط ببینید چه می‌کنه این الهه منصوریان... او در ۳ دقیقه فایتر چینی را در رینگ، چپ و راست می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ