فایتر ایرانی گفت: اگر علی اکبری میخواهد ثابت کند که حریفان قبلی با زد و بند برایش چیده نشده اند، ماه آینده بدون اینکه بهانه ای سرهم کند، ابتدا باید مقابل فایتر کره ای که شکست خورده بود مبارزه کند و بعد از آن مقابل "آناتولی مالیخین" وارد رینگ شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
یک جریان سیاسی خاص که دهه اول انقلاب پرچمدار مبارزه با غرب بود در سه دهه اخیر با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، آنچنان دلباخته ارتباط با غرب شده که سیاست خارجی کشور را بدلیل تعامل با کشور‌های آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا، مورد نقد و حتی حمله قرار می‌دهد!
خوش‌شانس بودیم که در دربی 101 پایتخت کسی جان خود را به دلیل عصبانیت هواداران دو تیم از دست نداد.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
رسانه‌های خبری از کشته شدن یک نظامی سوری در جریان حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی حلب و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر دادند.
آبادان- یک پسربچه ۱۰ ساله از اهالی چوئبده در آبادان بر اثر حمله سگ مصدوم شد.
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
امیر قلعه‌نویی در فیفادی فروردین برای هجدهمین بار روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست.
یکی از خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی و یک منبع بلندپایه نظامی در منطقه مدعی شده که «چند شناور و پهپاد ایرانی در حمله به کامپو اسکوئر به کار گرفته شده‌اند».
مبارزه کانگورو با یک سگ خانگی در آب دیدنی شد. آنتونی گیل و دو سگش در یک پیاده روی در حومه استرالیا با یک کانگورو در برکه‌ای مواجه شدند. یکی از سگ ها نتوانست جلوی هیجان خود را بگیرد و کنجکاوانه وارد آب شد و به کانگورو نزدیک شد، اما کانگورو بارها به این حیوان حمله کرد و سعی کرد او را زیر آب غرق کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در میدان میوه و تره بار تهران خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شد.
رسانه های اسپانیایی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر درپی حمله یک نفر با شمشیر به کلیسایی در جنوب این کشور خبر دادند.
مهاجم پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران باشگاه به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
حمله با سلاح سرد چاقو در بروکسل بلژیک به کشته شدن یک مامور پلیس منجر گردید.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
شیراز- یک کودک در میان شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) دیده می شود.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
با حضور محمد محبی در استقلال، اکنون ریکاردو ساپینتو می تواند تیمش را با آرایش های مختلفی به زمین مسابقه بفرستد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ