فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند. مبارزه برای هالک ایرانی فعلا ممنوع است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
مبارزه نمایشی بین مارک زاکربرگ و ایلان ماسک منتفی است.
زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی‌شود، بلکه از گفته‌های وی این گونه برداشت می‌شود که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می‌توان نیمه پر لیوان را دید.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
ادرین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید داستان مبارزه سباستین هالر با سرطان بهترین تجربه این فصل تیمش بوده است.
هت‌تریک سباستین هالر زیباترین اتفاق این روزهای فوتبال دنیاست.
سباستین هالر که اخیرا بعد از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان به ترکیب دورتموند برگشته در بازی دوستانه امشب مقابل بازل درخشید و در هفت دقیقه هت‌تریک کرد.
فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی قصد دارد دوباره با ورزشکار قزاق مبارزه کند.
بر اساس تصویری که از قرارداد مبارزه سجاد غریبی و باخیتوویچ منتشر شده، این دو مبارز دوازدهم نوامبر ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.
مارتین فورد مبارز بریتانیایی تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده است.
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، روایت جالبی را از مبارزه با بیماری سرطان مطرح کرده است.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.
سجاد غریبی که بعد از شکست در اولین مبارزه زندگی اش فعلا در سکوت به سر می برد، قرار است به باشگاه بوکس برود و اصولی مبارزه را یاد بگیرد.
حالا با بازنشر دوباره این ویدیوی قدیمی، برخی کاربران به مقایسه الهه منصوریان و سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی پرداخته اند. آن‌ها گفته اند که یک نفر [الهه منصوریان]برای ایران افتخار آفرینی می‌کند و دیگری [سجاد غریبی]آبروی ورزش ایران را زیر سوال می‌برد.
پس از نمایش عجیب و باخت مفتضحانه مبارز معروف به هالک ایرانی در برابر حریف قزاقستانی که واکنش عمومی را در فضای مجازی در پی داشت، کارزاری مبنی بر درخواست از مراجع قضایی برای ورود به موضوع راه افتاده است. اقدامی که در وهله نخست از خود می‌پرسیم آیا لازم است؟
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.
مارتین فورد می‌گوید که پس از تحقیر شدن سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در اولین مبارزه اش در داخل رینگ در مبارزه با گوریل قزاق، حس می‌کند توجیهش برای کنار کشیدن از مبارزه با ورزشکار فیک ایرانی درست بوده است.
برخلاف انتظار و پس از مبارزه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، دنبال کننده های او در اینستاگرام افزایش یافتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ