در سومین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، محمدمهدی رستمیان نماینده زیر 21 سال کشورمان به مدال نقره استایل فایت دست یافت. 
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته "من این حرکت عالی را دارم که آن را "والروس" می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم". با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟
بانوی ورزشکار ایرانی در ۲ مسابقه پیاپی حاضر به رقابت با حریف اسرائیلی نشد و مدال برنز مسابقات جهانی جوجیتسو را به خود اختصاص داد.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
رئیس فیس‌بوک قهرمان جوجیتسو شد!
مارک زاکربرگ در اولین حضورش در یک رویداد ورزشی در رشته جوجیتسو به مدال طلا دست یافت.
کارلوس آندراده، بسکتبالیست سابق پرتغالی به رشته رزمی جوجیتسو روی آورده است.
رئیس انجمن جوجیتسو کشور گفت: برگزاری کارگاه داوری بین‌المللی با حضور یکی از برترین مدرسان جهان در تهران اتفاق مهم و بزرگی بود که توسعه و پیشرفت جوجیتسوبرزیلی ایران را به همراه خواهد داشت.
«احسان» یا همان «سام رجبی» متولد فروردین ۱۳۶۴ است. او در سال ۸۸ در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز و مقام سوم رشته جودو شد. رجبی در مسابقات بی جی پرو کالیفرنیا به صورت انفرادی شرکت کرد و توانست مدال طلا را به دست آورد. همچنین رجبی مدال طلای جوجیتسو و نقره گرانداسلم آمریکا را دارد.
از سوی رئیس انجمن جوجیتسو jjif ایران، اعضای کمیته فنی و کادرفنی تیم‌های ملی جوجیتسو مشخص شد.
روز پایانی رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی جهان با کسب مدال طلای اکبرپور برای کشورمان همراه بود.
علی اکبرپور آخرین نماینده کشورمان در رده مستر با شکست تمامی رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شد.
در ادامه مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی، رادمان غلامی در جوجیتسو استایل برزیلی به مدال برتز رسید.
در چهارمین روز مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان، سه نماینده کشورمان در آستانه کسب مدال به مقام پنجم رسیدند.
رییس انجمن جوجیتسو از اعزام ۱۴ ملی پوش به مسابقات جهانی ابوظبی خبر داد و گفت: در شرایطی ورزشکاران خود را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که ۳ سال شرایط حضور در هیچ تورنمنت برون مرزی را نداشتیم.
آلمیدا:شخصا دوست دارم شانس مبارزه با علی اکبری را داشته باشم.
اسطوره جیوجیتسو ضمن تمجید از امیر علی‌اکبری او را یک مبارز با استعداد توصیف کرده است و گفت: خیلی دوست دارم با او مبارزه کنم.
«لیاندرو لو» یکی از بزرگترین قهرمانان جوجیتسو در برزیل که هشت بار عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه‌اش دارد، پس از شلیک مستقیم گلوله به سرش در یک باشگاه شبانه در سائوپائولو به علت شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی شده است.
یک ورزشکار برزیلی رشته جوجیتسو که دارنده چند عنوان قهرمانی جهان بود در شهر سائوپائولو با شلیک گلوله به سرش کشته شد.
یک ورزشکار برزیلی رشته جوجیتسو که دارنده چند عنوان قهرمانی جهان بود در شهر سائوپائولو با شلیک گلوله به سرش کشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ