بسیاری از فعالان و مخالفان اماراتی که برخی از آنها دوران محکومیت خود را به پایان رسانده اند، تنها به دلیل مطالبه آزادی بیان و تشکیل انجمن‌های مدنی در بازداشت باقی مانده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
فوتبالیست‌ها لندروور ۳ میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را ۱۰۰ میلیارد تعیین کرده‌اند
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
روگوزین نوشت در واکنش به این پرسش‌ها، دانشگاهیان و هواداران ناسا در روسکاسموس که نمی‌خواستند همکاری با آژانس فضایی آمریکا در ایستگاه فضایی بین‌المللی تضعیف شود، پاسخ‌های خشمگینانه‌ای برای او فرستادند. روگوزین ادعا می‌کند که نسخه‌ای از کتاب الکسی لئونوف، کیهان‌نورد مشهور روس را به‌عنوان تنها مدرک برای فرود دریافت کرده است.
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به انتقال بازی پرسپولیس - پیکان به ورزشگاه آزادی گفت: سازمان لیگ و فدراسیون جز تخلف کار دیگری نمی‌کنند.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
در طول سال‌های گذشته موضوع درآمد‌های هنگفت ناشی از بیلبورد‌های شهری، بار‌ها از سوی رسانه‌ها و حتی اعضای شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان شهری مطرح شده است، اما شاید روز هفدهم شهریور سال ۹۲ را بتوان نقطه آغاز افشاگری علیه این پرونده و سازمان در پس سایه زیباسازی دانست. روزی که فاطمه دانشور، عضو شورای شهر چهارم تهران آشفته و خشمگین از سالن جلسه غیرعلنی شورا خارج شد و بعد یکراست به سمت خبرنگاران آمد تا از نقش بیلبورد‌های شهری در سیاست پرده بردارد.
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در رابطه با اسناد مالی باشگاه استقلال افشاگری کرد.
برنامه فوتبال برتر با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
برنامه فوتبال برتر امشب با حضور رییس سازمان خصوصی سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی از افشاگری در خصوص تخلفات بورسی باشگاه استقلال خبر داد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ