در آخرین نشانه‌ای از آنچه اسرائیل و متحدان جدید عرب آن به عنوان رویکردی جدید برای درک تاریخ یهودیان در خاورمیانه توصیف می‌کنند؛ طومار تورات که از هولوکاست باقی مانده، در یک موزه امارات در معرض دید عموم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مار موش‌خوار غربی به نام «پانچو و لِفتی» اکنون از جراحتی که بیش از دو سال پیش متحمل شده بود، بهبود یافته و آماده حضور دوباره در باغ وحش است.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
این باغ وحش هولوگرامی با بیش از ۵۰ موجود هولوگرافیک به نمایش گذاشته شده، به یک کشتی نوح مجازی تشبیه شده است.
شهر بدشانس لایجا اکنون با لقب «پمپی مشرق‌زمین» معروف شده است. درست مثل پمپی، همه محوطه لایجا نیز به دلیل فاجعه ناگهانی تصویری ثابت از زمان را نشان می‌دهد و اشیاء باستانی و ویژگی‌های روستای عصر نوسنگی همان‌طور که در لحظه فاجعه بود، حفظ شده است.
این تصاویر لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند که باعث ازبین‌رفتن شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن می‌شود.
اسکارفیس پس از نمایش در برنامه‌های حیات وحش در National Geographic و Big Cats Diary بی بی سی به ستاره محبوب میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ در سن ۱۴ سالگی درگذشت.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
نمایش مد در شهر کالی، کلمبیا/ مدل ها لباس های ساخته شده از گیاهان و مواد طبیعی بازیافت شده مانند گل و برگ را به نمایش می گذارند.
Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
سری جدید گوشی آیفون ۱۵ پرو با طراحی صفحه نمایش اضافی در پشت را مشاهده کنید.
مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
کیم جونگ اون در کنار مقامات ارشد ارتش و حزب حاکم در جایگاه ناظر قرار گرفت تا رژه نظامی شبانه را که چهارشنبه شب به مناسبت سالروز تشکیل ارتش خلق کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ برگزار شد، تماشا کند.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
درختان کریسمس و تزئینات تعطیلات در کاخ سفید به نمایش گذاشته شده است.
در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است.
کاپ اصلی جام‌جهانی عصر سه‌شنبه ( ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ) پس از سفر و نمایش در بیش از ۵۰ کشور دنیا جهت بازدید علاقمندان قطری در پارک اسپایر دوحه به نمایش گذاشته شد. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۴ روز دیگر با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور آغاز خواهد شد.
روزنامه ایران نوشت: رسانه‌های معاند با نمایش درگیری‌های سازمان یافته و جعلی با پلیس به سیاه‌نمایی و تخریب می‌پردازند.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
تعیین قیمت پایه پایین‌تر برای این فسیل که قدمت آن به دوره ژوراسیک باز می‌گردد موجب خواهد شد تا بر تعداد مشتریان بالقوه افزوده شود.
وزیر دفاع ترکیه در یک نمایش قدرت به یونان، با یک فروند جنگنده اف-۱۶ بر فراز دریای اژه پرواز کرد.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ