پخش زنده فینال چمپیونزلیگ توسط شبکه پارامونت پلاس با حضور ستاره‌های سابق فوتبال یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های پخش تلویزیونی این رویداد ورزشی بزرگ بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید در فاصله بین دو نیمه بازی با فروزینونه از عملکرد ویکتور اوسیمن انتقاد کرد.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
شهر‌های برتر امسال عبارتند از سیدنی، توکیو، سئول و زوریخ، اما بار دیگر، رتبه اول به لندن رسیده است. لندن پایتخت انگلیس، خانه برخی از معتبرترین موسسات دانشگاهی جهان، از جمله کالج سلطنتی لندن و کالج دانشگاهی لندن است.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوزهای اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
بهترین رستوران‌ های اصفهان
اسکات کارسون، دروازه‌بان سوم منچسترسیتی به ازای هر 20 دقیقه بازی برای تیمش، یک جام بدست آورده است.
هوادار تهران با محمود فکری در پایان هفته دوم به چهارمین امتیاز خود دست پیدا کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
فیرمینیو با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و باید ۵تا ۷ روز استراحت کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و ۶ امتیازی شدن در جدول رده بندی هستیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد.
باشگاه بنفیکا پس از جدایی گونچالو راموس، آرتور کابرال، مهاجم برزیلی فیورنتینا را به عنوان جایگزین او به خدمت گرفت.
دمای مناسب برای نگهداری پیاز ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت است. پیاز‌ها را در مکان خنک مانند انبار، زیرزمین و گاراژ نگهداری کنید تا احتمال جوانه زدن و فاسد شدن پیاز کاهش یابد، زیرا گرما سبب خراب شدن پیاز می‌شود.
انتخاب ۱۱ ستاره برای هفته اول از بین بازیکنان با کیفیت شروع لیگ برتر کار سختی بود.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که صداوسیما به واسطه قدرت خودخوانده‌ای که برای خودش ایجاد کرده، سال‌هاست از پرداخت حق پخش تلویزیونی طفره می‌رود و در میان شگفتی بدترین تصاویر با بدترین کیفیت ممکن را از زمانی که قرار است بازی‌های لیگ در شهرستان برگزار شود، به خورد مخاطب می‌دهد. تصاویری که بار‌ها مشخص شده حتی پخش آن‌ها از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جدید هم ضعیف‌تر و بی‌کیفیت‌تر است
النصر با چند بازیکن غایب و البته با حضور رونالدو، خود را برای دیدار برابر الوحده آماده می کند.
النصر با چند بازیکن غایب و البته با حضور رونالدو، خود را برای دیدار برابر الوحده آماده می کند.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «اگر بودجه دارو در لایجه ترمیم نشود و بیمه‌ها نتوانند پول داروخانه‌ها را پرداخت کنند، داروخانه‌ها هم به‌دلیل کمبود نقدینگی نمی‌توانند پول شرکت‌های پخش را فراهم کنند و شرکت‌های پخش هم دیگر پولی ندارند که به کارخانه‌ها بدهند، لذا تولید دارو کاهش پیدا می‌کند. از طرفی اگر داروخانه‌ها با بیمه همکاری نکنند و قیمت دارو را با مردم به نرخ آزاد حساب کنند، مردم بسیار ضرر خواهند کرد.»
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، مسابقات ورزشی ایران و جهان را با بهترین کیفیت، به صورت زنده پخش می‌کند.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ