نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «اگر بودجه دارو در لایجه ترمیم نشود و بیمه‌ها نتوانند پول داروخانه‌ها را پرداخت کنند، داروخانه‌ها هم به‌دلیل کمبود نقدینگی نمی‌توانند پول شرکت‌های پخش را فراهم کنند و شرکت‌های پخش هم دیگر پولی ندارند که به کارخانه‌ها بدهند، لذا تولید دارو کاهش پیدا می‌کند. از طرفی اگر داروخانه‌ها با بیمه همکاری نکنند و قیمت دارو را با مردم به نرخ آزاد حساب کنند، مردم بسیار ضرر خواهند کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهر‌های برتر امسال عبارتند از سیدنی، توکیو، سئول و زوریخ، اما بار دیگر، رتبه اول به لندن رسیده است. لندن پایتخت انگلیس، خانه برخی از معتبرترین موسسات دانشگاهی جهان، از جمله کالج سلطنتی لندن و کالج دانشگاهی لندن است.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید نگاه و راه‌مان را اصلاح کنیم. اگر اصلاح نکنیم با همین مسیری که می‌رویم و با مقصر دانستن دیگران مشکل حل نمی‌شود و بیخود وقت تلف می‌کنیم.
این بارش که بر اثر برخورد ذرات به جا مانده از دنباله‌دار سوئیفت تاتل/۱۰۹ P با جو زمین رخ می‌دهد، امسال دارای دو زمان اوج است که یکی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه، ۲۲ امرداد و زمان اوج دیگر در ساعت ۱۱ و ۲۸ دقیقه صبح همین تاریخ است.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
هافبک ملی‌پوش سپاهان معتقد است بازیکنان در سپاهان به بهترین نسخه خود می‌رسند.
اگر می‌خواهید کمی از ذائقه همیشگی‌تان فاصله بگیرید و در تابستان امسال هندوانه زردرنگ را هم امتحان کنید، خواندن این مطلب به شما در انتخاب بهترین نوع آن کمک خواهد کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، گلی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی زد را به عنوان گل برتر امسال انتخاب کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد، گفت: در بدترین شرایط به سپاهان خوردیم و الان بازیکنانم این اراده را دارند که در لیگ و جام حذفی قهرمان بشوند.
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید در جریان بازی با ذوب‌آهن عده ای قصد برهم زدن تمرکز او‌ و تیمش را داشتند.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پاری سن ژرمن امسال ششمین عنوان پیاپی قهرمانی در لاشامپیونه (لیگ یک) را به دست خواهد آورد.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
بهترین های فوتبال زنان در سه بخش بازیکن، مربی و دروازه¬بان جوایز خود در مراسم دِ بِست امسال را دریافت کردند.
زارع او را در مسابقات جهانی سال گذشته به راحتی و با آمادگی زیاد شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آماده‌سازی کامل ، در مصافی نزدیک و میلیمتری روی اشتباه شخصی به او باخت!
طاها آکگول که امسال موفق شد شکست سال گذشته‌اش مقابل امیرحسین زارع را در مسابقات جهانی جبران کند، به عنوان برترین آزادکار جهان در سال 2022 انتخاب شد.
«اصول و قواعدی داشتم که باعث شد تا امسال به سراغ سرمربیگری نروم اما حالا از تصمیمی که گرفتم، کاملا راضی هستم.»
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که داوید آلابا در بهترین فرم خودش نیست و این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ فصل تمام شود.
وزارت کشاورزی فرانسه می‌گوید این کشور امسال بدترین کشت ذرت در 30 سال گذشته را به خاطر خشکسالی تجربه خواهد کرد.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت به خاطر اتفاقاتی که اخیراً رخ داده، امسال بهترین زمان برای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی است.
بازیکن سابق آرسنال می‌گوید لیورپول با بحرانی اساسی مواجه است و فروش سادیو مانه بدترین تصمیمی بود که این باشگاه امسال تابستان می‌توانست بگیرد.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ