در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا، فردی که توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.
نماینده مردم آمل گفت: بنده شب گذشته در جمع اصناف بودم؛ مطالبه اصناف، اصلاح نظام صنفی و مالیات‌ها است. پزشکی به بنده گفت بنده ۶ تیر خوردم، اما به اندازه ۳۵ میلیون تومانی که مالیات دادم برای ماشینی که ۸ سال پیش خریداری کرده‌ام، دردناک نبود. مالیات بازاری‌ها از دو و پنج میلیون تومان به ۵۰ میلیون رسیده است. انتظار می‌رود این رویه اصلاح شود.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان، با بدشانسی از باز کردن دروازه اینتر ناکام ماند.
دیدار فردا شب منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان و قهرمانی کارلوس آلکاراس، ستاره جوان تنیس اسپانیا، در رقابت‌های اوپن مادرید، تیتر اصلی روزنامه‌های اسپانیاست.
بعد از تیر خوردن شاه، میرزا رضا را به تهران آوردند و زندانی کردند و زنجیر کلفتی را به گردن او انداختند. بر تن میرزا جز پیراهنی کهنه و پاره پاره چیزی نمانده بود. دست‌هایش را هم از بازو به عقب بستند. از بس کتک خورده بود تا شب بی‌هوش افتاده بود. یک گوشش را در حرم حضرت عبدالعظیم با چاقو بریده و دستمالی به سرش بسته بودند.
روزنامه های ایتالیایی تیتر اصلی‌شان را به دیدار ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.
پرتاب‌های نارنجک از کوآدکپتر مجهز به دوربین حرارتی در شب بر روی پیاده نظام ارتش روسیه در منطقه دونسک را ببینید.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
شایعات فراوانی در خصوص سری گالکسی‌های اس ۲۳ وجود دارد، اما بیشترین چیزی که شرکت بر روی آن تاکید داشته، دوربین‌های این سری و خصوصا برترینِ آن یعنی گالکسی اس ۲۳ اولترا است.
تیتر یک امروز نشریه اکیپ به درخشش شب گذشته کیلیان امباپه برابر لهستان و دبل تماشایی او اختصاص یافته است.
تیم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزنی یکی از بازیکنان ایرانی خود، به یک برد ارزشمند و پرگل برابر بارسلونا دست یافت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب قهرمانی شب گذشته، دوباره پرافتخارترین تیم جام بین قاره‌ای شد.
زاکانی گفت: جنس آلزایمری که رئیس جمهور آمریکا دارد دستاوردی برای ما داشته به شکلی که پس ذهن خواسته خودشان را اعلام کرده‌اند. در شرایطی که این فرد، معلول به تمام معناست و برای سرپا بودن نیازمند عصای زیربغل است و ظرف روز‌های گذشته تیر مشقی را در تاریکی شب شلیک کرده است.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون، موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
نوید محمدزاده که به دلیل حواشی حضور در جشنواره کن از فضای مجازی فاصله گرفته بود؛ با انتشار تیزر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
هافبک فولاد شب گذشته فاصله ای با به ثمر رساندن زیباترین گل سال نداشت ولی تیر دروازه مانع از این کار شد.
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ