رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور دارد کار را محکم دنبال می‌کند و به امید خدا بتواند به بهترین نحو این مسیر را طی کند تا بتوانیم یک انتخابات خوب در پایان سال داشته باشیم.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید نگاه و راه‌مان را اصلاح کنیم. اگر اصلاح نکنیم با همین مسیری که می‌رویم و با مقصر دانستن دیگران مشکل حل نمی‌شود و بیخود وقت تلف می‌کنیم.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: پیش‌بینی همه اقتصاددانان و کارشناسان این است که سال ۱۴۰۲ بهترین سال برای مردم و نظام است.
عضو کمیسیون عمران مجلس ابلاغ بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده وزارت راه و شهرسازی را یکی از بهترین راهکاری تحقق تولید مسکن با کمترین عوارض برای مردم و دولت عنوان کرد.
در واقع انتظاری که از همراهی دولت و مجلس وجود دارد اقداماتی بسیار فراتر از اینگونه امور است که مربوط به توسعه جاری یا کوتاه مدت در کشور می شود
مهاجری نوشت: بهترین اقدام اینست که بزرگان حوزه علمیه پیشقدم شوند و با نگارش نامه‌ای به دولت و مجلس، نسبت به ردیف بودجه‌ای که برای دستگاه‌های مختلف حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده اعلام بی‌نیازی کنند. این اقدام، اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت را صد چندان خواهد کرد و توده مردم با هدایا و وجوه شرعیه خود هزینه‌های حوزه‌های علمیه را همچون گذشته تأمین خواهند نمود. این اقدام، هم اسلامی است، هم انقلابی، هم مردمی و هم شجاعانه.
نماینده مجلس گفت: اکنون که شرایط التهابات فروکش کرده، با وجودی که عده‌ای فکر می‌کنند بهترین فرصت برای بستن شبکه‌های اجتماعی خارجی است، بنده معتقدم بهترین فرصت برای سامان‌دادن درست و دقیق به این فضاست.
شعارنویسی‌ها بر دیوار سفارت انگلیس تکمیل‌کننده بازی زشت سفیر این کشور است. در زمین سفیر انگلیس بازی نکنیم. بهترین تنبیه دستگیری و مجازات اکبری‌ها است
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اعتقاد دارند به شکل کلی اصل عرضه خودرو در بورس مشکلی ندارد اما مجلس به دنبال آن است که خودرو در فضای شفاف عرضه و تقاضا به دست مصرف کننده واقعی برسد و مسیر رقابتی شدن را به درستی طی کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارائه کالاهای اساسی به صورت کالابرگ الکترونیک است.
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.
هفته نامه خبری آمریکایی «تایم» اخیرا صد اختراع برتر سال ۲۰۲۲ در حوزه‌های مختلف را منتشر کرده است که ما در این خبر به معرفی چند اختراع که در نوع خود می‌تواند زندگی بشر را متحول سازد، پرداخته‌ایم.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:در این شرایط سکوت خیلی‌ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است.‌ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می‌دادند تا به خانه‌های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می‌کردند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ