هوادار تهران با محمود فکری در پایان هفته دوم به چهارمین امتیاز خود دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
الهلال عربستان پس از شکست در مذاکرات با کیلیان امباپه، مذاکرات را با بهترین گلزن سری‌آ آغاز می‌کند.
مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو که به تازگی همکاری با فدراسیون را آغاز کرده، با تاکید بر اینکه ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همکاری با آن را یک فرصت برای خود عنوان کرد.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه‌های فصل تابستان و زمستان است، اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می‌تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: واحدهای ستادی در مکه مکرمه فعالیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی را آغاز کرده اند.
کارلوس هرناندس نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی مقابل پیکان را مشخص کرد.
آغاز روز با صبحانه مغذی یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک متابولیسم بدن و تامین انرژی است. اما هیچ مطالعه علمی ثابت نمی‌کند که صبحانه سنگین به کاهش وزن کمک می‌کند.
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۱ فروند هواپیما جهت انتقال زائران در نظر گرفته شده و معاونت‌های بازرگانی، مهندسی و تعمیرات و سایر قسمت‌ها با جدیت و همت‌حداکثری در حال آماده‌سازی ناوگان برای انجام بهترین و ایمن‌ترین خدمات برای انتقال حجاج هستند.
نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم مقابل مس کرمان مشخص شدند.
با آراستگی خانه کعبه در زیباترین صورت و بهترین پارچه، استقبال از ماه رمضان در مکه مکرمه آغاز شده است.
سه سال از آغاز پاندمی کووید می‌گذرد با این وجود، بسیاری از جنبه‌های چگونگی واکنش به بهترین شکل ممکن به یک ویروس تازه به شدت مورد بحث است.
علی ربیعی نوشت: مطالعه بحران‌های اجتماعی، شورش‌های تغییرخواهانه و جنبش‌های اعتراضی نشان می‌دهد، بهترین زمان برای آغاز اصلاحات، در زمان فروکش کردن اعتراضات است. در تئوری‌های انقلاب، زمان و نوع اصلاح بسیار مهم و حیاتی قلمداد شده است. بنابراین زمان اصلاحات همین امروز است، فردا دیر است.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه های فصل تابستان و زمستان است اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
بازیکنان استقلال امروز یک جلسه بدنسازی را برگزار کردند تا برای آغاز لیگ برتر، در بهترین فرم بدنی قرار بگیرند.
رسانه فرانسوی از احتمال غیبت بهترین بازیکن دنیا در آغاز مسابقات جام جهانی خبر داد.
در مراسم توپ طلا که در پاریس آغاز شده است اولین جایزه به گاوی، ستاره جوان بارسا رسید و او جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال دریافت کرد.
هافبک چپ‌پای فوتبال ایران که این روزها تمرینات فوتبالی‌اش را آغاز کرده معتقد است کوپک‌ترین دو‌دستگی‌ای بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است.
در فاصله صد روز تا آغاز جام جهانی، مهدی مهدوی‌کیا گفت‌وگویی درباره دیدار ایران برابر انگلیس انجام داد.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ