انتخاب های محمد محبی برای فصل جدید کم شد و او راحت تر می تواند تیم جدیدش را انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خزانه‌داری آمریکا برخی مقامات نظامی کشور مالی را به اتهام همکاری با گروه نظامی واگنر در فهرست تحریم قرار داد.
رسانه‌های روسیه گزارش دادند چند نفر از خریدهای جدید روستوف به دلیل ممانعت فیفا از ثبت قراردادهایشان امروز در اولین بازی فصل در دیدار با فاکل بازی نخواهند کرد.
دولت سوئیس امروز اعلام کرد که به دلیل جنگ در اوکراین، ارتش خصوصی واگنر را در فهرست تحریم قرار داده است.
در این بیانیه آمده است که برخی از کارکنان دستگاه قضایی ایران به دلیل صدور «احکام اعدام، محاکمه‌های غیرعادلانه و شکنجه محکومان» تحریم شده‌اند.
عارف غلامی به دلیل اعتصاب و تحریک بازیکنان استقلال برای تحریم تمرین تیم، با جریمه سنگینی روبرو شد.
وضعیت وخیم مردم زلزله‌زده سوریه و کاستی ها در امداد رسانی به آنها نتیجه تحریم این کشور از سوی آمریکا و ممانعت از کمک رسانی به آنهاست.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از زحمات شما مربیان تربیتی، برنامه اعتکاف دانش آموزی، راهپیمایی ۱۳ آبان، خب باید هم اتحادیه اروپا از این کارها انجام دهند و ما را تحریم کنند.
دو موضوع را دلیل تحریم وزیر ورزش ایران عنوان کرده است. ابتدا عنوان شده است که حمید سجادی به ورزشکاران مطرح ایرانی فشار آورده که در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران سکوت کنند و همچنین عرصه را به یکی از سنگنوردان ایران که در رقابت‌های سئول، بدون حجاب شرکت داشته، تنگ کرده است.
چین می‌گوید در سازمان تجارت جهانی از آمریکا شکایت کرده است تا جلوی تحریم‌های صنعت تراشه را بگیرد. وزارت بازرگانی این کشور، آمریکا را تهدیدی برای اقتصاد بین‌المللی قلمداد می‌کند.
حقیقت این است که ما در شرایط بدی به سر می‌بریم. از سویی تحریم‌های اقتصادی و از سوی دیگر فشارهای دیگر و افزایش افزوده شدن تحریم‌های اروپایی‌ها را شاهد هستیم؛ به دلیل اغتشاشات اخیر در کشور و برخوردهایی که با اغتشاشگران صورت گرفت، چپ و راست اروپایی‌ها ما را تحریم می‌کنند
دولت انگلیس از بسته تحریمی جدید خود علیه روسیه به دلیل جنگ این کشور در اوکراین رونمایی کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
قطر به دلیل سوابق نقض حقوق به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست چه کسی مراسم افتتاحیه جام جهانی آن کشور را اجرا می‌کند. «راد استیوارت» ترانه سرا و خواننده راک اسکاتلندی – بریتانیایی می‌گوید رفتن به جام جهانی قطر درست نیست، اما «جونگ کوک» خواننده اهل کره جنوبی اجرای برنامه در قطر را پذیرفته است.
سنای فرانسه قطعنامه ای را تصویب کرد که به موجب آن جمهوری آذربایجان به دلیل حملات علیه ارمنستان در سپتامبر سال ۲۰۲۲ مورد تحریم پاریس قرار گرفت.
منابع دیپلماتیک اروپایی تاکید دارند که کندی این اتحادیه برای اعلام تحریم‌های جدید روسیه به دلیل کمبود اهداف برای تحریم های جدید است.
جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است ۱۲ نوامبر برگزار شود، به ۱۳۹ دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.
جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است 12 نوامبر برگزار شود، به 139 دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.
ناصر کنعانی گفت: به‌زودی اشخاص و نهاد‌های آمریکایی و کانادایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی تحت تحریم قرار خواهد داد.
معترضان در جمهوری چک خواستار برکناری دولت این کشور به دلیل ناتوانی در حل بحران انرژی شدند.
دولت نروژ چند مقام و شرکت روسی را به دلیل جنگ با اوکراین در فهرست تحریمی خود قرار داد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: ایران به همان اندازه که جنگ را به دلیل کشتار بدون تبعیض انسان مردود می‌داند تحریم را هم به دلیل مجازات بدون تبعیض انسان‌ها محکوم می‌کند.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.
وزارت خارجه چین، سفر جنجال برانگیز رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را با تحریم وی پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ