وزارت خزانه‌داری آمریکا برخی مقامات نظامی کشور مالی را به اتهام همکاری با گروه نظامی واگنر در فهرست تحریم قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هیچ توضیحی درباره دلیل و نوع مرخصی رابرت مالی نداد اما در عین حال تایید کرد که معاون رابرت مالی یعنی آبرام پالی هم اکنون بطور موقت جانشین او است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم خیلی به تیم آمریکا کمک کرد اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند.
دولت آمریکا ادعا می‌کند مبادله دارو و مواد غذایی مشمول تحریم نیست اما بانکها و دولتهای بین‌المللی به دلیل هراس از نقض احتمالی تحریمهای آمریکا تمایلی به انجام تراکنش‌های مالی مربوط به ایران حتی برای معاملات مربوط به غذا و دارو ندارند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
سنگربان اسبق تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد داشت تنها دلیل سفرش به آمریکا درست کردن کار‌های اقامت فرزندش بود.
وب سایت اینوستوپدیا در گزارشی به بررسی ۱۰ شرکت برتر در حوزه فناوری بر اساس درآمد آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته پرداخته است. این شرکت‌ها، محدود به شرکت‌هایی هستند که سهامشان در آمریکا یا کانادا معامله می‌شود. تنها استثنای این فهرست، سامسونگ است که اهمیت بیش از حدش باعث شد نتوان آن را نادیده گرفت. بعضی از شرکت‌ها خارجی ممکن است به صورت نیم سالانه گزارش دهند و به همین دلیل ممکن است گزارش‌های مالی آن‌ها با تاخیر بیشتری منتشر شود.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
آمریکایی که در سال‌های۲۰۲۱ و نیمه ۲۰۲۲ دائما مذاکره مستقیم را از ایران مطالبه می‌کرد و در مقابل تهران از پذیرش این خواسته سر باز می‌زد، به یک‌باره نفس مذاکره را به یک اهرم و نیروی فشار تبدیل کرد. به همین دلیل آنتونی بلینکن، جیک سالیوان، رابرت مالی و سایر مقامات آمریکایی دائما بر این مساله پافشاری کردند که برجام تا اطلاع ثانوی در دستور کار نیست. اما چرا معادله این‌چنین معکوس شد؟پاسخ کاملا روشن است؛ این ادراک در میان مقامات آمریکایی شکل گرفت که این‌بار تهران به مذاکره بیشتر از آمریکا نیاز دارد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادعای واشنگتن مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرده و گفت: ایران با عرضه صد‌ها پهپاد دارای قابلیت‌های مهلک به آن‌ها (روسیه)، به طور مستقیم و قابل اثباتی به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
مالی پیشتر هم ادعا کرده بود که توافق وین جزو اولویت‌های واشنگتن نیست و این کشور روی حوادث اخیر ایران متمرکز است. وی ادعا کرده بود: گفت وگوها متوقف شده و به بن‌بست رسیده‌ به همین دلیل دیگر در تمرکز ما نیستند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که به دو دلیل درباره صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی مهدی طارمی در بازی با آمریکا صحبت نمی‌کند.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
هافبک دفاعی دونده تیم ملی در دیدار با ولز، به دلیل آسیب جزیی تمرینات اختصاصی خود را امروز پی گرفت.
نکو ویلیامز بازیکن تیم ملی ولز فاش کرد که در تمام طول روز و پیش از بازی با آمریکا، به دلیل فوت پدربزرگش گریه کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما و تیره شدن روابط غرب با روسیه به دلیل جنگ با اوکراین، آمریکا می‌خواهد پرونده اتمی ایران را با توافق ببنند تا تمرکز خود را بر جنگ روسیه و اوکراین معطوف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ