وضعیت وخیم مردم زلزله‌زده سوریه و کاستی ها در امداد رسانی به آنها نتیجه تحریم این کشور از سوی آمریکا و ممانعت از کمک رسانی به آنهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: مسابقه سختی مقابل چین‌تایپه داشتیم از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی با ژاپن داریم چرا که آنها یکی از آماده‌ترین تیم‌ها هستند.
دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت: از سال ۲۰۰۴ به بعد دیدید که تیم ملی نتوانست در رقابت‌های آسیایی به عنوانی برسد. سعی بر این است که بتوانیم با تمام امکانات به شرایط قابل قبول برسد.
عمر موفقیت در فوتبال بیش از اندازه کوتاه است: حس تلخی که ریکی ساپینتو و ژوزه مورایس تجربه کردند.
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان از روزهای سختی حرف زده که در سپاهان و پس از پیوستن به تیم جدیدش پشت سر گذاشته است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته‌های پیش رو کار ساده‌ای برابر تیم‌های قعر جدولی نخواهد داشت.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از ۱۱ بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و ۷۲ روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست تا راه‌ها را باز کند. برای همین باز کردن مسیر‌ها به سختی و کندی انجام می‌شود.»
احمد وحیدی ۲۷ بهمن‌ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد. وی افزود: این بالگرد‌ها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می‌شود.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
روند امداد و نجات در مناطق زلزله در حلب سوریه در حالی ادامه دارد که صدها ساختمان در معرض فرو ریختن کار امداد و نجات را سخت کرده است.
فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ترک‌ها نشان می‌دهد که امدادرسانی هم آسان نیست. این امر دو دلیل دارد: زمستان سخت و از بین رفتن جاده‌ها به‌دلیل زلزله. در مسیر غازیانتپ به آدانا، آن‌چنان آسیبی به جاده رسیده که عملا عبور و مرور در آن سخت شده است. در یکی از فیلم‌ها نشان داده شده که زمین یک خودرو را بلعیده است. شکاف وسیعی در دل جاده پدیدار شده است که همتای آن را فقط می‌توان رد فیلم‌های هالیوودیِ آخرالزمانی مشاهده کرد.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ترکیه هستیم.
بر اثر فرود سخت یک بالگرد امدادی در حومه شهر «کوستروما» در روسیه، یک نفر کشته و ۴ تَن نیز زخمی شدند.
هرچند در تمام دنیا باربری آنلاین صنعتی رو به رشد بوده و هست، انحصار دولتی در ایران موجب عدم شفافیت و کارآمدی و موفقیت این صنعت در سال‌های گذشته شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از تاریخ ششم مردادماه تا هفتم شهریورماه مجموعا ۲۵۰ عملیات در حوزه کوهستان توسط نیرو‌های هلال‌احمر انجام شده که در جریان آن به ۵۴۰ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است. از این میان ۲۳۳ نفر از شرایط سخت نجات داده شده‌اند.
شب گذشته در جلسه‌ای که بودم، عکس‌های استانداران استان لرستان که تا به الان خدمت کرده بودند را نگاه می‌کردم؛ در طول این ۴۰ سال، ۱۶ استاندار در این استان عوض شده‌اند درحالی که برنامه‌ریزی و حل مشکلات در سطح استان بیش از این زمان و ثبات می‌خواهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ