تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حادثه در حرم شاه چراغ(ع) توسط آن عنصر خبیث اتفاق افتاد و هدف نشانه گیری وحدت شیعه و سنی بود چراکه آنها در تلاش هستند مردم شیعه را به برادران اهل سنت بدبین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار است که با درخشش در ترکیب بایرن مونیخ بتواند جایزه ارزشمند توپ طلا را به دست آورد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هدف اصلی از تبادل زندانی بین ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خود را که در زندان هستند آزاد کنیم.
وزیر کشور با هدف بررسی موضوع حمله مجدد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز سفر کرد.
نشست بی نتیجه جده درباره اوکراین و تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن لکه ننگ شکست امنیتی در عملیات قلب تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اتوبوس صهیونیست‌ها در شهرک حواره هدف تیراندازی قرار گرفت و نظامیان صهیونیستی تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کردند.
پس از هر حادثه طبیعی مانند سیل و زلزله یا حوادث تا اندازه‌ای قابل پیش‌بینی مانند آنچه بر پلاسکو در تهران یا متروپل در آبادان گذشت، مسوولان کمیته‌ای برای بررسی آن حادثه و همچنین بازبینی قوانین موجود و مرتبط شکل می‌دهند که هدف پیشگیری از حوادث مشابه است.
مقامات اعلام کردند، یک پهپاد طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب مسکو را هدف قرار گرفت و پهپاد دیگری با یک آپارتمان ۲۴ طبقه در جنوب غربی مسکو برخورد کرد. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو دستور تخلیه ساکنان این دو آپارتمان را صادر کرد و به گفته او این حادثه هیچ تلفاتی نداشته، اما دو نفر در این رویداد زخمی شدند.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع ۵۹ نقطه پرتصادف از ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد.
در بررسی‌ها مشخص شد قاتل داخل پذیرایی پدر و مادرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است. همسایه‌ها در تحقیقات پلیسی اعلام کردند لحظه حادثه صدای دلخراش زن و مرد میانسال را از داخل خانه‌شان شنیده و بعد هم دیده‌اند که پسر آن‌ها وحشت‌زده از آپارتمان فرار کرده و میهمان مقتول هم با داد و فریاد درخواست کمک کرده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که این نهاد با هدف ممانعت از وقوع حادثه هسته‌ای، حضور خود در اوکراین را افزایش می‌دهد.
اطلاعات دریافتی از پلیس پایتخت پیرامون هدف قرار گرفتن یکی از پاسداران انقلاب اسلامی حاکی از مشهود بودن علائم سرقت از آپارتمان‌های اطراف محل حادثه است.
بنا به اعلام دادستانی پاریس، ضارب حادثه تروریستی اخیر در این شهر قصد هدف قرار دادن و کشتن خارجی های مقیم پاریس را داشته است.
وزیر امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی و هدف قرار دادن انسان‌های بی گناه در استانبول را به شدت محکوم کرد.
ناصر کنعانی در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بی گناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک حادثه تیراندازی در شهر فیلادفیای ایالت پنسیلوانیا خبر می‌دهند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ