مناطق زلزله‌زده خوی این روزها بعد از وقوع زلزله حال و هوای متفاوتی دارد و یک ایران اینجا جمع‌اند، شایعات بیش‌تر از پس‌لرزه‌ها دل مردم را می‌لرزاند و آنها می پرسند کِی به خانه برمی‌گردیم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.
چند هفته‌ای است سعید عزت اللهی در لیست وایله قرار نمی‌گیرد و به نظر می‌رسد جدایی او از این تیم دانمارکی محتمل است.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار آبی‌ها در فصل جدید، از پایان همکاری مدیرعامل این تیم در اهواز صحبت به میان آمده است.
در شرایطی که بحث بازگشت دوباره عیسی آل کثیر به پرسپولیس در فضای مجازی داغ شده، مسوولان این باشگاه این موضوع را رد کردند.
در حالی که شایعه انتقال عزت‌اللهی به کلبا، همه را تحت تاثیر قرار داده، این خبر به سرعت تکذیب شد.
از حرف‌های اهالی پیدا بود که هیچ‌کس قیمت قبر در امامزاده را نمی‌داند. عده‌ای هم باور داشتند که قیمت قبر در امامزاده زید (ع) بیشتر از ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان است. برای اینکه درستی این خبر را بدانم سراغ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصحی، تولیت امامزاده می‌روم. حاج آقا ناصحی درباره این خبر می‌گوید: «این خبر صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. هزینه‌ای که بابت قبر از افراد دریافت می‌شود مبلغ ناچیزی است که آن هم به دلیل این است که امامزاده موقوفه‌ای ندارد، و این مبلغ برای هزینه دفن و نگهداری قبور از فرد دریافت می‌شود.»
یک خبرنگار اسپانیایی خبر داد که استفن یووتیچ در آستانه انتقال به پرسپولیس است.
با شایعه انحلال بورس کالا بازار سرمایه به یک وضعیت ریزشی قوی مواجه شد.
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.
از مدت‌ها قبل شایعه شده که داستان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس یک حربه برای بستن قرارداد تازه با پرسپولیس و در ادامه گرفتن پول بیشتر از این باشگاه است.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ شایعه فروش بلیت اضافه در ورزشگاه وطنی قائمشهر را رد کرد.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
وزیر آموزش‌وپرورش درباره مسمومیت دانش‌آموزان گفت: از مراجع ذی‌صلاح گزارش گرفتیم و گفتند مشکلی وجود ندارد.
«شانه یخ زده» یا منجمد، یک بیماری نسبتا شایع است که بیشتر در خانم‌ها و در سنین ۴۰ تا ۶۰ سالگی بروز می‌کند.
سعیدی می‌گوید: آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکارهای بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. به هر حال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. رهبری هم گفتند هرکسی بخواهد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع ایجاد کند، نه سنی است، نه شیعه.
این یک ویروس شایع است که بیشتر علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی ایجاد می‌کند. اکثر کودکان تا سن ۲ سالگی به این ویروس مبتلا می‌شوند. اما برای برخی از کودکان، این ویروس می‌تواند شدید باشد.
با تزلزل تهاجم روسیه علیه اوکراین گزارش‌های مربوط به سرزنش پوتین در کرملین و تلاش برای برکناری او از قدرت بیش‌تر منتشر می‌شوند. جدیدترین شایعه درباره ترور او مطرح شده است.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: شدت واگیری آبله مرغان فوق العاده بالا است، اما در آبله میمونی کمتر است و شایع نیست؛ در روز‌های اخیر در ۹۲ کشور مواردی از شدت ابتلا گزارش شده است و در کشور و خوزستان نیز مراکز منتخب بهداشتی و بیمارستان‌ها آماده پذیرش بیماران مشکوک هستند و پزشکان آموزش‌های لازم را در این رابطه فرا گرفته اند.
شاید سرمربی تیم ملی در آینده بیشتر از مهدی مهدوی کیا در کادر فنی تیم ملی استفاده کند وهیچ بعید نیست با توصیه اسکوچیچ؛ مهدی مهدوی کیا در جام جهانی کنار تیم ملی باشد.
به اصطلاح «انقلاب خودجوش مسالمت آمیز» تحت رهبری مقتدی صدر روحانی شیعه عراقی بیش‌تر تلاشی از سوی او برای حفظ نفوذش و وضعیت سیاسی موجود است.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.
حضرت هادی علیه السلام با آنکه بیشتر دوست داشت در شهر و وطن خود یعنی مدینه بماند، به سامرّا آمد. چند سال بعد هم خانواده او به این شهر آمدند. مدت 20 سال از عمر خود را در این شهر گذراند و با همه محدودیت ها و کنترل ها، هدایت شیعه را برعهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ