هفته آینده نتایج مرحله اول آزمون آموزگاری و نیز دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری که آزمون آن دو ماه دیگر برگزار می‌شود، منتشر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با کسب پیروزی باعث خوشحالی مردم شویم اما نشد.
همتی خطاب به رئیسی نوشت:دستور انتشار آمار ‎متغیر‌های پولی را هم صادر کنید تا نتایج دستورات متناقض قابل ارزیابی باشد.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی ایران عنوان نخست رقابتهای گروه B قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و باید منتظر نتایج گروه اول باشد.
با نتایج رقم خورده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور عملا شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست داد و حالا اندک امیدی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده سوم جدول دارد.
بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و این در شرایطی است که نتایج این تیم از زمان برکناری یولیان ناگلزمان و انتصاب توماس توخل نوسان داشته است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه و اعلام زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.
تحقیقات در مورد تکنیک ضد آفتاب نتایج متفاوتی به همراه داشته است. حتی حامیان پرشور آن نیز معمولاً ابتدا خواستار کاهش انتشار جهانی هستند. بر اساس گزارش ییل، این دانشگاه طرحی فرضی را برای “چرخش ترموستات جهانی” ترسیم کرده است.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد. بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای در سایت فدراسیون فوتبال، نسبت به اتفاقات اخیر موضع گرفت.
نتایج پژوهشی جدید پیرامون ارزیابی چرخه زندگی (LCA) تولید آب صنعتی و آشامیدنی با استفاده از شیرین‌سازی آب دریا توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
آلمان با نتایجی خیره‌کننده به عنوان اولین تیم چمدان را برای قطر بست و امروز نخستین دیدار را با ژاپن سختکوش برگزار می‌کند.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
جدال سردار و طارمی از یک سو و نبرد اینتر با بارسا برای حذف نشدن، از جمله مسابقات مهم امشب لیگ قهرمانان هستند.
گرت ساوتگیت: اگر نتایج تیمم ضعیف باشد، شما باید قبول کنید که زمان شما به پایان رسیده و باید از تیم ملی جدا شوید. قرارداد به خودی خود نمی‌تواند حافظ جایگاه من در تیم ملی انگلیس باشد.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل شیرین ابوعاقله، خواستار تعیین عاملان تیراندازی به سوی این خبرنگار فلسطینی شد.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.
حالا با گذشت بیش از ۱ هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ