اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سال بعد از شورش بزرگ در تیم ملی زنان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی این تیم موفق شد با لاروخای زنان فاتح جام جهانی شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیم فوتبال زنان سوئد با پیروزی 5-4 در ضربات پنالتی موفق به حذف آمریکا (مدافع عنوان قهرمانی) و صعود به یک چهارم نهایی شد.
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی این کشور ابراز خوشحالی کرد.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مستحق صعود در مسابقات قهرمانی آسیا بودیم و حالا می توانیم به جام جهانی هم برسیم.
تیم فوتبال جوانان ایران امروز کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا که به منزله کسب سهمیه جام جهانی جوانان است آغاز می‌کند.
صمد مرفاوی می‌گوید تیم فوتبال جوانان ایران با شرایط فنی بسیار خوبی راهی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا می‌شود.
ناجی آرژانتین در فینال جام جهانی این بار در نقش کابوس تیم باشگاهی‌اش، استون‌ویلا، ایفای نقش کرد.
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
اسطوره فوتبال الجزایر معتقد است تیم ملی آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی به عنوان قهرمانی جهان دست خواهد یافت.
جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
انگلیس چه بخواهد و چه نخواهد یکی از مدعیان فتح جام 2022 خواهد بود. به واقع این انتظاری است که اهالی فوتبال در بریتانیا از تیم دارند.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید برای سلسائو شانس زیادی برای قهرمانی در قطر قائل است.
یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان می‌گوید دوست دارد امسال تماشای جام جهانی به عنوان یک تماشاگر را تجربه کند.
شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود. او گفت که جای خالی این جام در کارنامه مسی حس می شود.
هشت مدعی اصلی جام جهانی قطر از دوماه دیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان تلاش خواهند کرد.
تیم فوتبال الهلال در دیدار لوسیل کاپ یا مسابقه افتتاح ورزشگاه دیدار پایانی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ