تیم فوتبال جوانان ایران امروز کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا که به منزله کسب سهمیه جام جهانی جوانان است آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان در پایان یک فصل پرافت و خیز و همراه با عملکرد مثبت فردی، راهی اردوی تیم ملی شده است.
تیم فوتبال مناطق نفت خیز در فینال لیگ دسته دوم با پیروزی مقابل مس سرنگون قهرمان لیگ دسته دوم شد.
تیم فوتبال زنان بارسلونا با پیروزی در زمین چلسی یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شد.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به  حضور تیمش در سه جام جهانی در مورد عملکرد پرافت و خیز شاگردانش در این میادین توضیحاتی داد. او تاکید دارد نتایج وعملکرد آنها فاجعه نبوده است.
کاپیتان 31 ساله پیکان به زودی به رکورد 100 بازی با پیراهن این تیم می رسد و به جمع بزرگان این باشگاه می پیوندد.
کیلیان امباپه در بازی برابر نانت با بازوبند کاپیتانی توانست رکورد گلزنی پی اس جی را به نام خود کند. بازوبندی که چندی پیش باعث تنش در تیم شده بود.
بازی پر افت و خیز و البته جذاب تیم های دوم و سوم لیگ یک در استادیوم پاس با نتیجه مساوی 2 -2 به پایان رسید.
ستاره تیم سپاهان در دیدار امروز تیمش برابر نساجی هم موفق به تاثیرگذاری روی گل شد.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
کیلیان امباپه، ستاره تیم پاری‌سن ژرمن برای کسب بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه وارد رقابتی شدیدی شده است.
تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ورود امید لطیفی توانست سرانجام دروازه پیکان را در خانه باز کند و به سوی چهارمین پیروزی فصل خیز بردارد.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد تیمش در هفته اول لیگ برتبر ابراز رضایت کرد و گفت: هدف ما این است که بیشتر به جوانان بها دهیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ما تنها نماینده آسیا هستم ولی توپ هم گرد است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و می شود اتفاق های بسیار خوبی هم رقم بخورد.
قزوین – تیم فوتسال کراپ الوند در هفته نهم لیگ برتر برای تصاحب صدرنشینی به مصاف میزبان مشهدی خود خواهد رفت.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: با تغییر سبک قبلی خود در مبارزات، در یکسال گذشته به دنبال تغییر این سبک از کشتی بوده‌ام.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
اتلتیکو مادرید تا به اینجا پیشنهاداتی بسیار خوب به ارزش 250 میلیون یورو را برای چهار بازیکن خود رد کرده و قصد دارد با بهترین تیم ممکن در فصل جاری بدرخشد.
رئال مادرید فصل 23-2022 از بسیاری جهات شبیه به تیمی است که فصل 17-2016 با هدایت زین الدین زیدان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ