جام تیم قهرمان جام جهانی فوتبال از سال ۱۹۷۴ تاکنون به یک شکل درآمده و تا چند روز دیگر برای یازدهمین بار توسط کاپیتان تیم قهرمان در قطر بالا برده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیفا با انتشار چند تصویر از تیم ملی زنان انگلیس، آن‌ها را قابل افتخار توصیف کرد!
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شد با غلبه بر مس سونگون جام قهرمانی لیگ دسته دوم را بالای سر ببرد.
سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس ظهر امروز بر سر مزار دو پیشکسوت فقید این تیم حاضر شدند.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
غیبت کاسمیرو در تصاویر بازیکنان رئال در مراسم قهرمانی جام باشگاه های جهان هواداران این تیم را متاثر کرد.
رهبر جریان صدر بازیکنان تیم فوتبال عراق که به تازگی به عنوان قهرمانی جام خلیج فارس دست یافته اند را به حضور پذیرفت.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
شاگردان ژاوی با غلبه بر رئال در فینال سوپر جام، شب شیرینی را در ورزشگاه ملک عبدالله رقم زدند.
فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
تیم داوری زنان وارد میدان جام جهانی شد.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
بازیکنان ایران در این عکس‌ها با کیت جدید تیم ملی و البته البسه مرتب اقدام به فیگور گرفتن مقابل عکاس این وبسایت مشهور کرده و تصاویر آن‌ها برای همیشه به ثبت رسیده است.
هر تیم فوتبال یک نام مستعار دارد. نام مستعار تیم‌ها تا حد زیادی بازتابی از سنت آن کشور است. تیم فوتبال ایران با نام‌های مستعار متعددی شناخته می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها «تیم ملی» است. از دیگر القاب تیم ملی فوتبال ایران می‌توان به ستارگان پارسی، شیران ایران و هم‌چنین شاهزاده‌های ایرانی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ