با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین دختر محجبه‌ای که قرار است روز دوشنبه به همراه تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۳ با آلمان بازی کند این روز‌ها در کانون توجهات قرار گرفته است.
منچستریونایتد با ارائه پیشنهاد 70 میلیون یورویی در آستانه جلب رضایت چلسی برای خرید میسون مونت قرار دارد.
در اواسط دهه 1380 پیشنهاد باشگاه پاختاکور به امیر قلعه‌نویی توجهات زیادی را در فوتبال ایران به خود جلب کرد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
بر اساس گزارش های جدید پروژه فروش باشگاه منچستریونایتد با انتخاب سر جیم رتکلیف از سوی گلیزرها در آستانه بسته شدن قرار دارد.
دادستان تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۶ دلال ارزی و گرداننده کانال و گروه مجازی فعال در زمینه ارز خبر داد.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
برخی از مدیران از وزارت نیرو، وزارت نفت سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست در این پرونده متهم هستند.
در پی گزارش کمیسیون اصل نود و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی تهران کیفرخواست پرونده مسئولانی که در رابطه با اجرای قانون هوای پاک نسبت به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند را صادر کرد.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
دیوان کیفری بین‌المللی روز جمعه پوتین و «ماریا لووفا بلوفا» کمیسیونر حقوق کودکان روسیه را به جنایت جنگیِ اخراج غیرقانونی کودکان از اوکراین متهم و حکم جلب آن‌ها را صادر کرد.
دیوان کیفری بین‌المللی امروز(جمعه) با وارد کردن اتهام جنایت جنگی در اوکراین، برای رئیس جمهور روسیه قرار بازداشت صادر کرد.
دادستان تهران گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست ۲ زورگیر به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد صادر شد.
پرتو برهانپور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قرار منع تعقیب مسئولان اداره محیط زیست آذربایجان غربی و ارومیه در خصوص ‎اتوبوس خبرنگاران نقض و قرار جلب به دادرسی در خصوص دو مسئول مربوطه به اتهام تسبیب در قتل غیرعمدی و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی صادر شد.
در مورد دیگر اتهامات این فرد قرار جلب دادرسی صادر شده است که پرونده آن‌ها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.
صدور قرار جلب دادرسی علیه تاج در چند پرونده
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ