اولین دختر محجبه‌ای که قرار است روز دوشنبه به همراه تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۳ با آلمان بازی کند این روز‌ها در کانون توجهات قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
ویدئویی از ورود یک داماد فیلیپینی به مراسم عروسی با همراهی چند ربات در حال رقص توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ربات‌ها چند شخصیت فیلم‌های هالیوودی و انیمه‌های ژاپنی هستند.
تلاش عجیب پرنده نر برای جلب توجه پرنده ماده با تقلید صدای انواع حیوانات را مشاهده می کنید.
نگاه‌های یک خبرنگار زن به میچی باتشوایی ستاره تیم فوتبال فنرباغچه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
ونوس حشره خوار یک گیاه گوشتخوار است که با جلب، شکار و هضم جانوران کوچک (اغلب حشرات و عنکبوتیان) تغذیه می‌کند.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
هر روز شاهد پیشرفت علم و ظهور فناوری‌های نوین در جهان هستیم. یکی از این فناوری‌های نوین که در ساخت محصولات جدید الکترونیکی بکار گرفته می‌شود فناوری نمایشگر‌های سه بعدی است. نمایشگر‌های فوق واقع گرایانه که پس از تبلیغ در خیابان‌ها توجه مردم را به خود جلب کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرند.
ایراسپیدر ام‌کی ۴ از طراحی زیبایی برخوردار است و این ویژگی در مقایسه با دیگر خودرو‌های عمودپرواز الکتریکی بلافاصله جلب توجه می‌کند.
استفاده از «نوار چسب سرعت» همیشه جلب توجه می‌کند. البته این یک نوار چسب عادی و معمولی نیست!
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در زمان دانشجویی خوئ در سال 1383 با هدف جلب توجه مسئولان وقت به موضوع کارتن‌خوابی، این اقدام نمادین را با سایر دانشجویان عدالت‌خواه انجام داد.
در ویدیویی جالب که از یکی از بزرگراه های کشور منتشر شده است؛ یک نیسان با رنگ قرمز، توجه رانندگان را به خود جلب کرده است./ خبرفوری
این روزها تزئین‌کنندگان خودرو و تیونرها، انواع طرح‌ها و رنگ‌ها را برای جلب توجه به کار می‌برند.
گاهی برای جلب توجه دیگران و احساس قدرت کاری میکنیم، که دیگر پشیمانی سودی ندارد.
ویدئوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
شاه چارلز، شاه جدید انگلیس هنگام ملاقات با لیز تراس، نخست‌وزیر بریتانیا جمله‌ای گفت که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
ستوان الجلودی به دلیل فعالیت، نشاط و لبخندهایی که هرگز از چهره‌اش نمی‌رود در خیابان‌های پایتخت اردن شهرت دارد و توجه بسیاری از مردم اردن را به خود جلب کرده است.
راننده خودرو پراید با روش عجیب و خطرناک رانندگی‌اش، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ