خالد رحمانی اظهار داشت: هر سال در این فصل که ارتفاع آب سد به حداقل می‌رسد، زباله‌ها و علف‌های خشک شده در نزدیکی تاج سد توسط کارگران در منطقه‌ای جمع ‌آوری و امحا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.
اهواز - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان فیلم زیر گرفتن مامور پلیس راه توسط کامیون در مسیر شوش به اندیمشک را تکذیب کرد.
فرماندار سراوان شایعه آتش‌زدن چند باب مغازه متعلق به اتباع افغانستانی در این شهرستان را، که در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، تکذیب کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا کشته‌شدن اتباع افغانستانی در مرز‌های ایران را تکذیب کرد.
معاون امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج با تکذیب هرگونه انفجار در بیمارستان‌های سطح شهرستان کرج گفت: در حال حاضر اوضاع در شهر کرج آرام بوده و هیچ گزارشی از انفجار یا چنین موضوعی نداشته‌ایم.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرماندار ورامین گفت: شخصی با قصد و نیت تشویش اذهان عمومی اقدام به تهیه فیلمی تحت عنوان وجود پوست سگ در منطقه دفن زباله‌های شهرستان ورامین در بخش جواد آباد کرده و مدعی کشتار این حیوان و توزیع گوشت آن در سطح شهرستان بود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
فرماندار یزد گفت: متاسفانه برخی به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد ترس در میان خانواده دانش‌آموزان هستند، اما خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.
فرماندار سراوان ضمن تکذیب شایعه متواری شدن شهردار سراوان، گفت: وی از سمت خود استعفا داده است.
خانی ادامه داد: این افراد قصد آموزش تولید و ساخت مواد منفجره داشتند و تهیه و ساخت سلاح‌های دست‌ساز و شعارنویسی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این هسته‌ها بود.
سرپرست فرمانداری تهران منصوب شد
فرماندار سمیرم در مورد خبر ترور فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: این خبر در فضای مجازی منتشر شد که کاملاً شایعه است و تکذیب می‌شود و فرمانده انتظامی شهرستان در سلامت کامل است.
فرماندار شیراز: شایعاتی درباره کشته شدن ۵ نفر در درگیری‌ در محله کشن شیراز وجود دارد که صحیح نیست و تکذیب می‌شود.
فرماندار مشهد گفت: در جنایت دیروز پنجشنه آشوبگران در مشهد دو بسیجی حافظ امنیت به شهادت رسیدند، اما برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که یکی از مجروحان حادثه نیز به شهادت رسیده است که این خبر را تکذیب می‌کنم.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شهادت یکی از نیروهای یگان ویژه فراجا در اغتشاش های شب گذشته این شهر را تکذیب کرد.
فرمانده انتظامی بوکان گفت: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.
فرماندار ویژه ملایر گفت: عده‌ای اغتشاشگر قصد داشتند ملایر را نا امن کرده و به صورت مردم چنگ زنند، اما با حضور فداکارانه نیرو‌های مقتدر انتظامی و امنیتی و هوشمندی مردم، اوضاع مدیریت و نقشه بدخواهان نقش برآب شد.
تبریز- سخنگوی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از شایعه کشته سازی در تبریز خبردادو گفت: کشته شدن آیسان معدن‌پسند از زبان خانواده‌اش تکذیب شده و فوت او مربوط به چند روز قبل است.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعلام کرد: با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرز‌ها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: مرز خسروی نیز مانند سایر مرز‌های زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند.
فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ