علی فرهمندپور با بیان اینکه این جوان در سلامت کامل به سر می‌برد، گفت: مردم دزفول همواره پای نظام هستند و نباید به دروغ رسانه‌های بیگانه توجه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مامورنما با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان دزفول دستگیر شد.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
فرماندار سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش که در جریان اغتشاشات در خارج از کشور اقدام به دعوت به تجمعات و فراخوان های هنجارشکنانه نموده بود، حین ورود به کشور دستگیر شد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار منزل پاتوق معتادان پلمب شده است.
فرماندار خوی گفت: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شامگاه یکشنبه منطقه گیان شهرستان نهاوند استان همدان و در مرز استان‌های لرستان و کرمانشاه را لرزاند.
فرماندار مهران گفت: مرز مهران در ساعتی از صبح امروز بسته شده بود که از جانب طرف عراقی بود.
کلودیو پالومبا، فرماندار شهر ناپل، مطمئن است جشن قهرمانی ناپولی به شکلی درست و آبرومندانه برگزار خواهد شد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن یک سارق مسلح در درگیری با مأموران پلیس در شهرستان دزفول خبر داد.
اهواز - فرمانداری دزفول اعلام کرد: دبی رودخانه دز افزایش می‌یابد و شهروندان باید از بستر رودخانه فاصله بگیرند.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: با توجه به افزایش تدریجی دبی رودخانه دز ضرورت دارد شهروندان و گردشگران از ساحل این رودخانه فاصله بگیرند.
دزفول- معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از آغاز فعالیت دفاتر مشاوره و مددکاری رایگان ویژه عموم مردم در تمام کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.
فرمانده پایگاه وحدتی دزفول به مناسبت ولادت امام حسین (ع) با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرده و اعلام شد که اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ باند سارق حرفه‌ای سیم برق به ضرب گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی دزفول با تکذیب خبر سرقت مسلحانه کلینیک زیبایی، از دستگیری سرکرده باند خبر داد.
دزفول- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال تجزیه ایران و تبدیل کشور به سوریه و عراق است اما همچون همیشه موفق نخواهد شد.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از زمین‌گیر شدن سارقان مسلح در این شهرستان با شلیک گلوله مأموران پلیس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ