فرماندار خوی گفت: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
فرماندار سرپل ذهاب کرمانشاه گفت: یکی از عوامل تحریک مردم و ایجاد تنش که در جریان اغتشاشات در خارج از کشور اقدام به دعوت به تجمعات و فراخوان های هنجارشکنانه نموده بود، حین ورود به کشور دستگیر شد.
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شامگاه یکشنبه منطقه گیان شهرستان نهاوند استان همدان و در مرز استان‌های لرستان و کرمانشاه را لرزاند.
فرماندار مهران گفت: مرز مهران در ساعتی از صبح امروز بسته شده بود که از جانب طرف عراقی بود.
کلودیو پالومبا، فرماندار شهر ناپل، مطمئن است جشن قهرمانی ناپولی به شکلی درست و آبرومندانه برگزار خواهد شد.
فرماندار زاهدان اعلام کرد: همشهریان برای دریافت گاز مایع ثبت نام‌های لازم در سامانه شرکت نفت را انجام دهند و همان کارتی که بابت نفت تعریف شده از همان کارت اقدام به دریافت گاز مایع خود کند.
کاظمی - فرماندار خوی: بر اساس اعلام گروه‌های ارزیابی اعزامی به منطقه، زلزله خوی خسارت جزیی داشته است. آب و برق یکی دو روستا قطع شده بود که مشکل برطرف شد.
فعالان مدنی نوشته‌اند که از انجمن‌های غیر دولتی فعال در منطقه شنیده‌اند علاوه بر اینکه کمپ‌های داخل و اطراف شهر از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند زیرا توالت و حمام ندارند، دولت به تازگی دستور تخلیه کمپ‌های مستقر در مراکز دولتی - خانه کشتی خوی و سالن فرمانداری و.. - را داده که این فعالان مدنی هم شاهد تخلیه یکی از این کمپ‌ها بودند.
محمدعلی نوبخت، در جمع خبرنگاران با رد خبر مسمومیت سریالی در مدرسه شبانه‌روزی ساری اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها، خبر انتشار گاز مونواکسیدکربن تاریخ۱۳ آذر سال جاری در منطقه چهاردانگه را به موضوع مسمومیت سریالی شهر‌های قم و بروجرد نسبت داده‌اند.
تصاویری از دومین سفر سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناطق زلزله زده خوی را مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تا شب گذشته و با پایان عملیات برپایی اسکان اضطراری نزدیک به ۴۱ هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برپا شده‌است.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
ارومیه- سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه خود را مکلف می داند تمامی امکانات را در اختیار مردم زلزله زده خوی قرار دهد.
ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلانی گفت: سپاه مکلف می داند تمامی امکاناتش را در اختیار مردم زلزله زده خوی قرار دهد.
ارومیه - سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه برای پیگیری آخرین اقدامات صورت‌گرفته در پی زمین لرزه ۵.۹ ریشتری،از کمپ شهرک ولیعصر خوی بازدید کرد.
ارومیه- سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای بررسی و بازدید از مناطق زلزله زده صبح شنبه وارد شهرستان خوی شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش از نخستین لحظات وقوع زلزله در خوی پای کار آمده و تمام ظرفیت‌های خود را برای امداد به مردم بسیج کرده است و خدمات به زلزله‌ زدگان ادامه دارد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: پس از بررسی‌های اولیه میزان خسارت در مناطق زلزله‌زده، تعداد ۲دستگاه تریلی، ۲دستگاه بیل مکانیکی و ۲دستگاه لودر به پادگان خوی اعزام شدند.
سپاه پاسداران شهرستان خوی، در اطلاعیه‌ای از تصادف خودرو حامل فرمانده این سپاه خبر داد.
فرماندار خوی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، خسارتی از این حادثه گزارش نشده ولی بررسی کامل و دقیق تر به سرعت انجام و اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ