سرمربی استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، شایعات توهین به پیام حیدری و تیم داوری دربی پایتخت را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال می گوید که از روز اول، خواستار حفظ دو وینگر بوشهری بوده است.
مدافع استقلال دلیل نیمکت‌نشینی‌های متوالی در این تیم طی فصل اخیر را درگیری با ساپینتو عنوان کرد.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید برد ۴-٢ مقابل استقلال بهترین تجربه او از دربی بوده است.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
ساموئل اومتیتی که چند ساعت پیش یک مصاحبه او درباره دوران حضورش در بارسا جنجالی شده بود ادعا کرد صحبتهایش درست ترجمه نشده و او به باشگاه کاتالان توهین نکرده است.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
وحید امیری، ستاره محجوب تیم فوتبال پرسپولیس، از شادی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از دربی انتقاد کرد.
گفتم: شیخ عبدالحمید گفته است «ما برخی افراد حرفه‌ای داریم که چشمانشان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها هم قوی‌تر هست و می‌توانند ماه را ببینند»! گفت: ولی ابتدا باید ماه در آسمان باشد تا دیده شود. وقتی ماه در آسمان نیست افراد خبره (!) مورد نظر او چه چیزی را دیده‌اند؟! تکلیف افرادی که با اعلام دروغین او روزه‌شان باطل شده چه می‌شود؟! شیخ عبدالحمید برای این گناه بزرگ چه توجیهی دارد؟!
مهدی قایدی اعلام کرد در لحظه گلزنی رضا میرزایی به گل‌گهر از او خواسته شوت نزند.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید همیشه به شکلی دیوانه‌وار شیفته لیونل مسی بوده و زمانی که گفته می‌شد او قصد خداحافظی با آلبی‌سلسته را دارد به مسی التماس کرده بود که در تصمیمش تجدیدنظر کند.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید همیشه به شکلی دیوانه‌وار شیفته لیونل مسی بوده و زمانی که گفته می‌شد او قصد خداحافظی با آلبی‌سلسته را دارد به مسی التماس کرده بود که در تصمیمش تجدیدنظر کند.
حسین فرکی در گفت و گویی مفصل به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش پرداخت.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به خداحافظی رافائل واران از فوتبال ملی واکنش نشان داد و گفت از تصمیم او متاسف است.
دبیر کل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه گفت: رقابت احزاب در اروپا جدی است؛ شوخی نیست. او در ادامه به برخی تصمیمات هم ایراد گرفت و در کنایه گفت: «پدر این مقطع حساس بسوزد که همیشه هست!»
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی در دربی کاتالونیا گفت کنترل بازی از دست داور مسابقه، ماتئو لاهوز، خارج شده بود ولی بارسا دو امتیاز را به دلیل عملکرد خودش از دست داده و نه تصمیمات او.
این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی روش گفتم که اگر 26 بازیکن به جام جهانی می بردی، بهتر بود.
سرمربی کرواسی می گوید که برای او فرقی ندارد فرانسه راهی بازی رده بندی شود یا مراکش، در هر صورت بازی سختی خواهد بود.
به جز هیاهوی داخل زمین، بازی هلند و آرژانتین خارج از میدان نیز بسیار جنجالی بود.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سنگال گفت تصمیمش برای استفاده از نوپرت به عنوان سنگربان اول درست بوده و او در قطر گلر اول هلندی‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ