ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی نعمتی راه حضور ثابتش در ترکیب پرسپولیس را در پست دفاع چپ پیدا کرده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
مرکز اجراییات با اسال پیامک به راننده، او را به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت کرده و باید وی در کلاس‌های آموزشی شرکت کند؛ بنابراین چنانچه فرد متخلف در کلاس‌های آموزشی شرکت کرد تعهدی مبنی بر عدم تکرار تخلف از وی اخذ می‌گردد. ولی در غیر اینصورت روی پلاک وسیله نقلیه منع خدمات ثبت می‌گردد و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام قدردانی از وابستگان سپاه، گفت: خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد.
پیام حیدری این هفته قضاوت دیداری در لیگ یک را برعهده خواهد داشت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پر خطر در ایام نوروز به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت می‌شوند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران و نسبت به تردد در شهر با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر هشدار داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راه‌هایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
رئیس پلیس راهور فراجا از ارسال پیامک هشدار برای رانندگان پرخطر خبر داد.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
ایران و تاجیکستان بیشترین و بهترین همکاری ها را در راه علم میتوانند داشته باشند ولی متأسفانه این همکاری بسیار اندک است. امیدوارم درگذشت جناب میرزا ملااحمد مایه تذکر و توجه به لزوم این همکاری باشد.
شهردار تهران گفت: پیام گام دوم انقلاب، ایجاد تمدن اسلامی است تا ظهور مهدی موعود (عج) و نقطه آغاز آن داخل کشور است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با انتشار پیامی تولد برادرش را تبریک گفت.
رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور افزود: آمادگی داریم دختران افغانستانی که از تحصیلات آکادمیک محروم شده‌اند را زیر پوشش آموزش مجازی و از راه دور قرار دهیم تا از نعمت تحصیلات محروم نشوند.
وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی درگذشت مهندس رستم قاسمی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیام تبریکی خطاب به ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از برد در مقابل تیم ملی ولز، گفت: دعای خیر یک ملت در ادامه این راه نیز بدرقه راهتان است.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
رئیس پلیس راهور فراجا با صدور پیامی ضمن گرامیداشت وز دانش آموز گفت: ۱۳ آبان به همه ما آموخت که مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی محدودیت سنی ندارد.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
در پایام دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، یک نماینده از کشورمان فینالیست شد.
نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات گفت: برای ایجاد ارزش افزوده ویژه پیام رسان های ایرانی در برابر پیام رسان های خارجی راه اندازی مرکز انتقال پیام بین پیام رسان ها در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بسیارى از مردم اعلام مى کنند که جریمه‌ها پیامک نمى شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک براى مردم ارسال مى شود و اگر کسى پیامکی دریافت نمى کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.
گلر ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها به دو تساوی پیاپی تیمش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ