اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سون هیونگ مین، زوج چند ساله هری کین در خط تهاجمی تاتنهام، بعد از انتقال رسمی او به بایرن مونیخ در یک پیام احساسی از مهاجم انگلیسی به عنوان اسطوره و برادرش یاد کرد.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
بعد از خداحافظی رسمی داوید دخیا با منچستریونایتد، سرمربی شیاطین سرخ، اریک تن‌هاخ، پیامی منتشر و از او به خاطر خدماتش به این باشگاه قدردانی کرد.
ساندرو تونالی پس از رسمی شدن انتقالش به نیوکسل پیامی احساسی خطاب به هواداران میلان منتشر و به آنها خداحافظی کرد.
باشگاه میلان با انتشار پیامی رسما با سرجینیو دست، مدافع آمریکایی‌اش، خداحافظی کرد تا دوران حضور او در روسونری به پایان برسد.
باشگاه اورال اوفای روسیه با انتشار پیامی با ملی پوش ایرانی خود خداحافظی کرد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
رییس فدراسیون فوتبال ایران به پیام تبریک همتای عربستانی خود پاسخ داد.
پیام تبریک رسمی عربستان برای قهرمانی ایران
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری از وحید امیری حمایت کرد
السودانی گفت که بغداد به طور رسمی اقدامات ایران و ترکیه در خاک این کشور را محکوم کرد و نیرو‌های امنیتی دولت فدرال عراق با همکاری اربیل، مرز‌های عراق با ایران و ترکیه را کنترل کرد.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از زحمات کارلوس کی روش در تیم ملی ایران قدردانی کرد.
جواد نکونام با انتشار این پست در اینستاگرام به صورت رسمی پیشنهاد کارلوس کی روش برای حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را رد کرد!
اولین پیام رسمی کی‌روش به تیم ملی ایران
از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به صورت رسمی جنگ پیام نیازمند و رشید مظاهری برای حضور در ترکیب اصلی آغاز می‌شود.
سرمربی اسبق استقلال که به تازگی رکورد جاودانه 1002 امتیاز در لیگ برتر را به نام خودش زده با پیام تبریک استقلالی‌ها مواجه شد.
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید برناردو سیلوا به این باشگاه پیشنهادی رسمی خواهد داد.
سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار و محبوب پرسپولیس بعداز چند روز گمانه‌زنی‌ رسانه‌ها رسما از فوتبال خداحافظی کرد. این مدافع مستحکم ۴۰ساله از این فصل در کادرفنی قرمزها حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ