به نظر می رسد داوران روی حرکات ساپینتو در کنار خط بی اندازه حساس شده اند و هر اعتراض او را با یک کارت زرد مدیریت می کنند، اتفاقی که دیروز در بازی با هوادار هم رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد حالا در موقعیتی خاص قرار گرفته و باید از دروازه سپاهان مقابل استقلال محافظت کند.
استقلال در روز درخشش سیدحسین حسینی و گلزنی محمد مرادمند موفق شد با ثبت 999گل استقلال در تاریخ لیگ برتر،ملوان را شکست دهد.
رئیس جمهور با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی به دکتر داوران به دلیل کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا تبریک گفت.
ادین ژکو با انتشار تصویری از دوران حضورش در اینتر و سیتی، از تقابل با تیم سابقش صحبت کرد.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
خداداد افشاریان می‌گوید به نظرش قضاوت داوران در این دربی خوب بوده است.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب پیام حیدری برای قضاوت دربی را تشریح کرد و گفت: امیدوارم آبروی من، جامعه داوری و تیم داوری به حراج نرود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری را برای قضاوت حساس‌ترین بازی لیگ برتر در هفته پیش رو در نظر گرفته است.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
پیام و بیژن حیدری پس از قضاوت موفقیت‌آمیز بازی استقلال و پرسپولیس، در این هفته لیگ برتر استراحت خواهند کرد.
لی میسون، داور VAR دیدار آرسنال و برنتفورد که اشتباه او باعث از دست رفتن دو امتیاز توپچی‌ها شد از کمیته داوران انگلیس کناره‌گیری کرد و دیگر در مسابقات این لیگ فعالیتی نخواهد داشت.
داوران هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شدند.
پیام حیدری مامور قضاوت بازی پرسپولیس شد و داوری بازی حساس فولاد و سپاهان در اهواز به زاهدی فر رسید
فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارلوس کی‌روش برای وی در ادامه دوران ورزشی آرزوی موفقیت کرد.
در متن پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت عباس شیبانی آمده است: وی مؤمنی صادق و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود و در همه‌ی دوران‌ها، چه دوران مبارزه با طاغوت و چه دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در صراط مستقیم، ثبات قدم نشان داد.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود. در رئال منتظر اعلام خداحافظی او هستند.
ستاره تیم ملی برزیل به ستایش تیته پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان دوران فوتبال خود دانست.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته نهم لیگ برتر را انتخاب کرد.
قدرت پهپادی ایران به دوران جنگ تحمیلی بازمی‌گردد .ایران آموخت برای حفظ امنیت خود، نباید روی دیگران حساب کند و این قدرت امروز پیام‌های مختلفی برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ