طرح هواداران استقلال روی سکوها، تکلیف نیمکت این تیم برای فصل بعد را مسجل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از خرید بزرگ تیمش و جذب دکلان رایس می‌گوید توپچی‌ها در ادامه تابستان بازیکنان دیگری هم به خدمت خواهند گرفت.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای، قهرمانی تیم والیبال زیر 21 ساله‌های ایران را تبریک گفت.
یکی از این رویدادهای بزرگ کیهانی، ابرنواختر است. انفجاری ستاره‌ای که نه تنها قدرتمند است، بلکه بسیار درخشان و کاملاً تماشایی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، از دیگر ستاره های دنیای فوتبال دعوت کرد تا به عربستان بیایند.
رهبر انقلاب با صدور پیامی بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
رهبر انقلاب با صدور پیامی بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
محمدرضا زنوزی در پیام سال جدید خود نکات جدیدی را مطرح کرده است.
کمتر کسی انتظار انتقاد ساپینتو از مشکلات مالی استقلال پس از پیروزی بزرگ برابر فولاد را داشت، ولی این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی رخ داد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال پیام حیدری را برای قضاوت حساس‌ترین بازی لیگ برتر در هفته پیش رو در نظر گرفته است.
سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پاری‌سن ژرمن، قصد دارد پس از خداحافظی، برای مدتی از فوتبال دور بماند.
عملکرد پیام نیازمند همانی است که سپاهانی‌ها پس از بازگشت از پرتغال انتظارش را داشتند.
کریستیانو رونالدو در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسلونا برای باشگاه سابق خود آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.
پرسپولیس این روزها به شدت به جواهر خود می‌نازد و امیدوار است بعد از سال‌ها ستاره‌های از دل این باشگاه سرنوشت را در دست بگیرد.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن شصت و هشتمین سالگرد انقلاب بزرگ رهایی‌بخش الجزایر را به رئیس جمهور و ملت دوست و برادر این کشور تبریک گفت.
جذب غیرمنتظره پیام نیازمند به یکباره رشید مظاهری را در برزخ قرار داده است.
تیم فوتبال پورتو در هفته سوم لیگ پرتغال در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل رسید. مهدی طارمی در شب انجام صدمین بازی برای پورتو، پاس گل داد و به خاطر مصدومیت تعویض شد.
دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت؛
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ