ارتش مالی اعلام کرد با عناصر تروریستی داعش در یکی از مناطق مرزی و راهبردی بین مالی، بورکینافاسو و جمهوری نیجر درگیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه تروریستی داعش در یک فایل صوتی بدون تاریخ از هلاکت «ابوالحسین القرشی» سرکرده این گروه، در درگیری در ادلب خبر داد.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
اخیرا شخصی به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود. پس از این اتفاق پدر دانش آموز توضیحاتی در این خصوص داد که در این ویدئو ببینید.
او گفت: در آخرین گزارشی که هفته گذشته دریافت کردم، تعداد مدارسی که با مشکل مسمومیت دانش آموزان مواجه بودند به ۵ مدرسه در کل ایران رسیده بود.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
فرماندهی یگان‌های الحشد الشعبی در بغداد از هلاکت ۴ تروریست در جریان درگیری مسلحانه در منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبرداد.
منابع عراقی از شهادت یک نیروی حشد شعبی و هلاکت سه تروریست داعشی در درگیری های منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
از ۹ آذرماه تا تاریخ ۱۱ اسفندماه، دانش‌آموزان ۹۱ مدرسه دچار مسمومیت شدند. براساس گزارش‌های خبری، ۱۱ اسفندماه بیش از ۳۰ مدرسه دچار حادثه مسمومیت شدند.
شهریار حیدری بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش آموزی هستند.
نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس گفت: دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کنند هرچند همانند سایر اقداماتشان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، اما مجلس باید به این موضوع ورود کند.
سرهنگ علاء عیدانی در جریان درگیری با گروه تروریستی داعش، پس از گام برداشتن بر مین دو چشم خود را از دست داد. با این حال او به زندگی روزمره خود در بغداد پایتخت عراق ادامه می دهد و طبق معمول کارش را نیز انجام می دهد. علاء در معاونت مطبوعاتی وزارت دفاع به کار خود ادامه می‌دهد.
یک کشاورز اهل منطقه شرقاط عراق پس از درگیری مسلحانه با عناصر تروریستی داعش سه تن از آنها را به هلاکت رساند و خود نیز کشته شد. پیکر او در همان محل درگیری دفن شده است.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم. نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند. این فقط پیش بینی هواشناسی است .خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
منابع مصری از درگیری شدید میان نیروهای مصری و داعشی ها به دنبال تسلط تکفیری ها بر برخی مناطق در شهر القنطره در استان اسماعیلیه این کشور خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر نقش برجسته ایران و سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم تکفیری و داعشی نبود، قطعاً جامعه جهانی امروز با این جریان تروریستی درگیر بود.
نیروی امنیتی گفت: با عنصر ملعون داعشی درگیر شدم و پنج گلوله به سمت او شلیک کردم که سه گلوله ۹ میلی‌متری به او برخورد کرد و به داخل حرم بازگشت، اما تعادلش را از دست داده بود و نیرو‌های یگان ویژه سر رسیدند و او را دستگیر کردند.
نباید فراموش کنیم که «مدرسه» و « دانشگاه» دقیقا دو مکانی بوده که محل و محفل اصلی برای اقناع سازی اثر گذار است و هرگونه اشتباهی و بی مبالاتی و کم دقتی می تواند یک نسل را درگیر نماید زیرا دانشجو یا دانش آموزی که برخوردی غیر قابل توجیه را در دوره دانش آموزی یا دانشجویی خود ببیند تا ابد آن را فراموش نمی کند
منابع محلی در شمال شرقی استان دیالی از هلاکت ۵ عضو گروه تروریستی داعش در درگیری با نیروهای ارتش عراق خبر دادند.
یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که در درگیری شدید نیروهای حشد شعبی با تروریست های داعش در موصل، ۷ تروریست به هلاکت رسیدند.
ارتش مالی با صدور بیانیه ای از افزایش تلفات نظامیان این کشور در درگیری با تروریست های تکفیری داعش به ۴۲ نفر خبر داد.
مظنونان با حضور ده‌ها تن از بستگان نیرو‌های نظامی دولت طرابلس در آن زمان که در جریان درگیری با اعضای داعش در شهر سرت کشته شدند، در حالی که لباس آبی به تن داشتند، در یک قفس محاکمه شدند.
سخنگوی پلیس ولایت بلخ امروز جزئیاتی از درگیری طالبان با تروریست‌ های داعش در مزارشریف افغانستان را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ