شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اشتراک برق ۱۵ نهاد عمومی شامل سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند قطع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه صنایع برای دریافت برق به ۳ گروه تقسیم شدند، گفت: رشد مصرف انرژی کلیه صنایع کشور از ابتدای خرداد تاکنون ۱۱.۵ درصد بوده است.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
کردی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در مرداد با قدرت بیشتری ادامه دارد، افزود:در خرداد و تیر با وجود افزایش دما نسبت به سال گذشته شاهد صرفه جویی ۳درصدی مشترکان بخش خانگی بودیم.
رجبی مشهدی گفت: با افزایش یک درجه‌ای دمای کولرهای گازی ۳ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد و اگر درجه وسایل سرمایشی از ۱۷ درجه بر روی ۲۴ درجه تنظیم شود،مصرف برق ۲۰درصد کاهش می یابد.
شاهرود - خاموشی تیرهای برق خیابان‌ها و معابر اصلی شهر شاهرود که به زعم مسئولان، از بابت صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و سکنه پدید آورده است.
با اعلام سازمان هواشناسی از پنج‌شنبه تا شنبه (۱ تا ۳ تیرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
بردسکن ـ معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط وزارتخانه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی موقتاً قطع برق چاه موتورهای کشاورزی لغو شده است.
عضو انجمن فولاد با اشاره به خسارت ۳ میلیارد دلاری فولاد در ۱۴۰۱ به دلیل محدودیت‌های انرژی گفت: هنوز توافقی بین وزارت‌خانه‌های صمت و نیرو در مورد نحوه اعمال محدودیت برق صنایع صورت نگرفته است.
معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
در بودجه ۱۴۰۲ وزارتخانه های نفت و نیرو می توانند ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ ۳هزار ریال, از هر واحد مسکونی مشترکان برق و گاز ۲ هزار ریال دریافت کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودرو‌ها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیرو بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: طبق مصوبه جدید وزیر نیرو نرخ پایه خرید تضمینی برق ازنیروگاه‌های زیست‌توده نسبت به سال قبل افزایش تقریبی ۲ تا ۳ برابری پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن وکارخانه تغلیظ دره زار و پروژه های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد.
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس از اینکه کاهش قطعی برق در تابستان به قیمت قطعی برق صنعت تمام شده است، انتقاد کرد.
سخنگوی صنعت برق گفت: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.
معاون وزیر صمت گفت: با حمایت وزارت نیرو تلاش می‌شود که تا پایان سال آینده ۳ هزار مگاوات برق وارد ناحیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ