معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر انجمن صنعت شیشه ایران گفت: تولید شیشه در کشور امسال از مرز ۳ میلیون تن گذشت و ۳۵ درصد از این میزان تولید را صادر کرده ایم.
پیشاهنگ گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون مگاوات ساعت انرژی توسط نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز روزهای اوج مصرف مشترکان سراسر کشور داشته است.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از تولید بیش از یک میلیون و ۵۲۱ هزار قطعه جوجه در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال بیش از ۱۱ تن گوشت سفید در شفت تولید می شود.
در سال زراعی جدید بیش از ۵.۲ میلیون هکتار اراضی دیم کشور تحت پوشش طرح جهش تولید قرار گرفته اند.
وزیر نفت تأکید کرد: تولید نفت کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی ۲۰ ماه به بیش از ۳ میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه تولید تجهیزات پزشکی در هلال احمر افزایش یافته است، از تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ و بیش از ۴۰ هزار ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.
به گفته جانوکا آتانایاکه، زلزله‌شناس در دانشگاه ملبورن استرالیا، قدرت این زلزله معادل ۳۲ پتاژول (پتا برابر با ۱۰۱۵) بوده است. این میزان انرژی برای تولید مداوم ۸.۸۸ میلیون مگاوات برق در یک ساعت کافی است و آنقدر قوی بوده که از انرژی آن می‌توان برای بیش از ۴ روز، کل برق شهر بزرگی مثل نیویورک را تامین کرد. در عین حال انرژی آزاد شده توسط این زلزله معادل با حدود ۸ میلیون تن TNT برآورد شده است.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان به تولید ۴۱۵ میلیون قطعه جوجه از واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان کشتار می شود.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید بیش از ۳.۸ میلیون عدد دارو در هلال‌احمر طی یک هفته آخر دی‌ماه خبر داد.
رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ۲‌میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۸۷ متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: در سال جاری بیش از ۶.۷ میلیون تن چغندرقند بهاره و پاییزه تولید و تحویل کارخانه‌ها شد.
تولید بیش از ۲۷.۱ میلیون تن سبزی و صیفی در کشور برای سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پیش‌بینی می‌شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از ۹ میلیون عدد دارو در ۱۲ روز ابتدایی آبان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از 9 میلیون عدد دارو در 12 روز ابتدایی آبان خبر داد.
یک نماینده مجلس گفت: مصرف گاز در روزهای سرد سال به ۶۰۰ الی ۶۵۰ متر مکعب در روز می‌رسد که برآوردها نشان می‌دهد، در روزهای پیک مصرف حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب، ناترازی در تولید را شاهد هستیم.
نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون متر مکعب، یعنی ۲۸ درصد مصرف گاز در کشور است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار سرنگ در مجموعه سازمان تدارکات پزشکی در هفته گذشته خبر داد.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۶۸ میلیون عدد انواع دارو در مردادماه سال جاری خبر داد.
معاون وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کردیم تا ۳ ماه آینده ۴۵ میلیون مترمکعب بیش از پارسال گاز تولید کنیم، گفت: کسری گاز در زمستان امسال از ۲۲۰ میلیون مترمکعب به ۱۹۰ میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ