مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن وکارخانه تغلیظ دره زار و پروژه های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت ۴۴.۲۲ درصدی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل در سال ۱۴۰۲ خبر داد که پیشرفت آن در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۱.۳۳ درصد بوده است.
معاون اجرایی رییس‌جمهور باب یان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پیشرفت داشته است، گفت: پروزه جدیدی شروع نخواهد شد.
ایلام- وزیر کشور با تأکید بر اینکه در جای جای کشور شاهد پیشرفت هستیم، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهر خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد می‌کنم دولت در زمینه مولد سازی رویکرد صرف هزینه طی پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد من این است دولت برای اینکه به مولدسازی در ظرفیت شهر وارد شود رویکرد صرف هزینه در پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: امروز هم وظیفه ملی و شرعی ماست که هر نظر و فکری داریم به دولت منتقل کنیم. فارغ از اینکه فکر کنیم اثر دارد یا نه. باید به دولت کمک کرد که پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی مثل چند طرح بیمارستانی و طرح دریاچه ارومیه که در دولت قبل ۹۷ درصد پیشرفت داشته را تکمیل کند و به بهره‌برداری برساند.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
«برنامه مفاهیم پیشرفته نوآورانه ناسا»، پروژه‌هایی را بررسی می‌کند که ممکن است در آینده اکتشافات فضایی بسیار موثر باشند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تشکیل کمیته راهبری جهت کمک به پیشرفت پروژه‌های مهم و اولویت دار در حوزه خدمات شهری خبر داد.
هواوی درزمینه‌ی طراحی تراشه سال‌ها تجربه دارد. احتمالاً این شرکت از تراشه‌های ۱۲ و ۱۴ نانومتری جدیدش در گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کند. افشاگر ویبو می‌گوید هواوی به‌صورت محدود و در قالب پروژه‌های آزمایشی، استفاده از این تراشه‌ها را شروع کرده است.
رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیروبا اشاره به پیشرفت ۳۰درصدی پیشبرد پروژه‌های جهادآبرسانی روستایی،گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تا پایان سال به هزار روستا آبرسانی شود.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: ۶۰۰ پروژه توسعه محله‌ای همچنان آغاز نشده است.
نمایندۀ مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور، با بازدید از عملیات اجرایی پروژۀ فیبرنوری ایرانسل در نیشابور، در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
تربت جام ـ مدیر آبفای تربت جام گفت: دو پروژه آبرسانی روستایی تربت جام، توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دست کار است که نسبت به مدت زمان تعریف شده، پیشرفت ۳۴ درصدی داشته است.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۵۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ